Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Hallo,

Ik heb deze missie afgerond. Maar ik heb slechts een sim met een levensdroom, die al volwassen is geworden.
Ondertussen zijn er al ern aantal oudere sims overleden en heb ik nieuwe baby's gemaakt, maar nergens een nieuwe bol of een levensdroom kunnen kiezen.

Wat moet ik hiervoor eigenlijk doen?

Bedankt
@isabelita normaal gesproken zou je zodra een baby 'geboren' is voor hem of haar uit één van de 4 mogelijke keuzes kunnen kiezen, nerd, sportief, kunstenaar en dierenliefhebber. En vanaf peuter kan je dan steeds een doel kiezen die binnen die hoofdkeuze valt. Je kan ze dan zonder bol laten beginnen dan krijgen ze de bronzen bol, of je laat een sim met een bronzen exemplaar beginnen die dan zilver wordt en zo verder.

Voor een volwassen sim klik je op een kleding kast om hem of haar een levensdoel te laten kiezen
Via deze link kom je in het topic wat hier over gaat http://www.pinguintech.nl/forum//viewto ... 2529#p2533" onclick="window.open(this.href);return false;
Miss_early-NL » 07 sep 2017, 12:57 schreef:Hallo

Ik blijf op 1 punt hangen dat is laat een levensdroom uitkomen ik heb alle pc gebruikt en geen 1 kom op 7 uur en 12 min uit zelfs die van 4 uur nog wat ook nergens te vinden wie kan mij dit is even goed uit leggen :roll: :!:
Dat bij punt 13 is een voorbeeld. Het is zo dat elke sim een ander doel kan krijgen die je moet volbrengen. Je zou dus op het tabblad levensdromen moeten kijken wat het daadwerkelijke doel is.
bij mij was de eerste na deze missie ook rond de 44.000 sim dollaars en volgens mij is het ook zo dat hoe meer stadswaarde en inwoners je hebt. hoe duurder nieuwe baby,s worden. ik weet niet of ze dan op den duur ook weer lp gaan kosten (zoals voor de levensdromen missie).
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13