Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

! update tijden !

De tijd die je voor deze missie hebt is verkort naar 5 dagen.

2. Verstuur uitnodigingen op de computer (6 uren en 24 minuten op een PC met 2 sterren) is 4 minuten en 30 seconden op een 2* PC

6. Vraag Osiris (de alien) naar nieuwe uitvindingen (14 uren en 20 minuten) is 6 minuten en 12 seconden.

10. Bestudeer de gloeiende bol (1 dag) is 1 dag en 20 minuten.

Bij taak 13. Laat een levensdroom uitkomen, is de kortste optie 9 minuten, deze levensdroom heet `Ik wil een heleboel wetenschappelijke doorbraken in het bad bereiken.` hiermee is de taak dus sneller voltooid dan met een droom van 10 uur.
Mocht je deze er niet tussen zien staan, moet je even terug gaan en weer opnieuw op "kies een levensdroom" tikken todat je hem ziet :)

18. Een wetenschappelijke doorbraak in het bad bereiken (8 uren en 5 minuten) is 9 minuten.

Voor de laatste taak (taak 25. Krijg een baby.) Kunnen de kosten verschillen per spel, dit ligt namelijk aan hoeveel sims je al hebt. Ik heb daar een klein overzichtje voor gemaakt met aantal sims en simleons die je nodig hebt, ook na deze missie zal dit zo blijven.
bijvoorbeeld: ik heb 19 sims in mijn stad en ik wil een nieuwe baby toevoegen, dan kost de nieuwe baby mij 43.500 simleons.
Heb je 30 of meer sims? dan kost de baby het maximum van 50.000 simleons. (ik weet het, dat is een hoop geld :shock: )

Afbeelding
En na deze missie is het spel dan toch echt af... Gaat wennen worden.

'Levensdromen en nalatenschap' (5 dagen)
2. Verstuur uitnodigingen op de computer (6 uren en 24 minuten** / 4 uren21:28 6-7-2016 en 48 minuten*** - 5 minuten * / 4 minuten en 30 seconden ** / 4 minuten ***)
6. Vraag Osiris (de alien) naar nieuwe uitvindingen (14 uren en 20 minuten - 6 minuten en 12 seconden)
10. Bestudeer de gloeiende bol (1 dag - 1 dag en 20 minuten)
18. Een wetenschappelijke doorbraak in het bad bereiken (8 uren en 5 minuten - 9 minuten***)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 13