Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
@ esthervn
Misschien was Magere Hein even ergens anders mee bezig? Toen ik die opdracht kreeg was mijn Sim in ieder geval meteen aan het einde van zijn leven. Ga anders eens naar een andere kavel en dan weer terug of start het spel opnieuw op. Als je dan nog steeds niet zo'n icoontje boven je oudere Sim ziet staan dan lijkt het mij een bug.

Afbeelding

Afbeelding
Als je Sim alle levensdromen van zijn of haar levensfase heeft gehaald, kan je ze gratis laten verouderen. Ik weet niet zeker of je dat ook al kan doen als je de missie nog niet gehaald hebt, maar anders kan je de oudere Sim zelf laten verouderen.

Advertentie

Heb inderdaad al geprobeerd naar andere kavels te gaan en het spel af te sluiten. Wacht nu al een dag.
Naar de volgende fase gaan in de verouderingscontroller is helaas nog niet mogelijk.

Was het bakje van jouw sim al helemaal vol toen je bij deze opdracht kwam?
Er zit niets op dan wachten denk ik.
lovely83 » 17 jun 2015, 19:54 schreef:Wie weet hoe ik bij levensdromen een oudere met de technische ondersteuning over computersystemen op de telefoon kan praten?
Als ik het goed heb moet je daar de telefoon voor gebruiken.
Je kan het ook zien aan het gedachten wolkje met sterretje bij de taak.
Maar naast de ene sim die sterft
kun je dan gewoon de rest in leven laten Door ze bijvoorbeeld niet te verouderen
want alleen oudere sims sterven toch?

Ik las ouderdom dus ik neem aan van wel?

Chantalle

Ik zou het zielig vinden als er een sim sterft ik ben nog maar een kind van 12 (net klaar met groep 8) en al is het een spel schrik ik alsnog . Maar verder wel een leuk spel hoor :D :lol:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13