Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Dat was de taak voordat ik 'm had aangepast. Ik vermoed dat als je ergens dit jaar bent begonnen met spelen dat je dan de eerste versie hebt (dan heb je minder tijd voor de missie, maar je hebt ook kortere opdrachten). Als je al eerder bent begonnen met spelen (geen idee waar de grens ligt), dan krijg je de oude taken en tijden. Ik heb nu de oude versie in een spoiler gezet voor de mensen die deze versie nog krijgen.
Wat een schattige hobby speel je ermee vrij ^^

En inderdaad, om maar even de spuit-elf uit te hangen:
'Vogels voeren' (4 dagen)
13. Spot de hele nacht door vogels vanaf een parkbank (33 uren - 22 uren)
Hey Lief meisje,
Ik zal eerst even zeggen dat alle prijzen de moeite waard zijn, ze voegen altijd een beetje extra toe aan jouw Simstad!
Maar de prijs voor deze walkthrough was volgens mij een Papegaai in een kooi en ik weet niet of het waarde voor jou heeft, want ik gebruik het namelijk toch niet.
Verder zijn er maar een paar sociale interacties die je kan doen en dat is alles, dus daarom denk ik dat het niet al te bijzonder is.
Verder kun je, als je de missie toch niet binnen de tijd kan halen, altijd wel ergens vinden. Bijvoorbeeld bij een Simstadmarkt-evenement of je kan het vinden in architectwoningen.
Je moet daarentegen wel een open werkplek hebben zoals het Politiestation, de Filmstudio of het Ziekenhuis en voor de architectwoningen moet je de missie hebben voltooid.