Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

:? [url=http://www.pinguintech.nl/forum/viewtopic.php?p=5729&sid=38b1fe17d8cf2e78a53fa7a7bd33fa91#p5729]Nefje » 31 maart 2015, 21:16[/url] schreef:@Myrthe
Je zou eens kunnen proberen om naar een andere kavel te gaan en dan weer terug naar het park of eens het spel opnieuw op te starten. Misschien helpt dat.
Ik kan toekomstige ikke niet vinden. Ik heb spel al opnieuw opgestart en met andere persoon naar park gegaan, maar ik kan em niet vindn
Xpvdpx » 08 feb 2016, 21:18 schreef:Ik heb geen sneeuwpark, en ook geen geld om t te bouwen.... En nu? Nu kan ik niet door met de missie toch?
Heel kort, nee. Je moet het sneeuwpark hebben om de missie te doen, bij je buren heeft geen zin omdat je 2 Sims moet hebben en je maar 1 Sims tegelijkertijd bij je buren op bezoek kunt hebben.
@limke, De vismarathon kan je in het park doen, de locatie voor het vissen is in het midden en als het goed is zie je er een vishengel staan :)
Ik moet het sneeuw park nog bouwen weet er iemand misschien een manier om snel geld te verdienen?