Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Om volwassen Sims te laten opgroeien tot ouderen moet je eerst de missie 'Senioren' hebben volbracht (beschikbaar vanaf niveau 21). In dit topic kan je een walkthrough vinden over hoe je de Senioren missie moet volbrengen.

Beloningen:
- Volbreng deze missie binnen de tijd (4 dagen) om de exclusieve Hometrainer voor je oudere Sims te ontgrendelen.
- Voltooi deze taak en ontgrendel de mogelijkheid om je volwassen Sims met pensioen te laten gaan.


Afbeelding

Senioren Walkthrough
1. Stuur een Sim naar het zwemcentrum.

Afbeelding
2. De duiven voeren (2 seconden).
3. Duiven onderzoeken (interactie duiven ondervragen) (2 minuten).
4. Wacht op een oudere op een parkbankje (2 minuten en 42 seconden).

Afbeelding
5. De deur in het park onderzoeken (10 seconden). Let op welke Sim je hiervoor kiest. De volgende opdrachten moeten soms worden uitgevoerd door dezelfde Sim.
6. Verwelkom oudere Sim (5 seconden).
7. Praat met een oudere (1 minuut).
8. Ga op de X staan (4 seconden).
9. Klaag tegen een oudere (1 minuut).
10. Waarschuw Simheid op een zeepkist (1 dag) (door dezelfde Sim die de oudere Sim heeft opgeroepen).
11. Klaag tegen een oudere (1 minuut).
12. Wees aardig tegen de toekomstige ikke (1 minuut).
13. Afval doorzoeken voor cupcake (eerst moet je de vuilnisbak bij een huis omver trappen) (30 seconden).
14. Vuilnis doorzoeken voor doem-cupcakes (30 minuten).
15. Cupcake lozen (25 seconden).
16. Stuur huidige ikke naar het park.
17. Wees aardig tegen de toekomstige ikke (1 minuut).
18. Dans met toekomstige ikke (10 seconden).
19. Wees aardig tegen de toekomstige ikke (1 minuut).
20. Bezoek het sneeuwpark.
21. Ga schaatsen (passievol dansen – 12 uren).
22. Houd een sneeuwballengevecht bij het sneeuwpark (2 uren). Je hebt hiervoor twee Sims nodig.
23. Praat met een oudere (1 minuut).
24. Bouw de bingozaal op het mysterieuze eiland. Vereisten voor bouw: 36 uren, 100.000 en 9 Sims.
25. Neem deel aan een 24-urige vismarathon (24 uren).
26. Klaag tegen toekomstige ikke (1 minuut).
27. Krijg 5 Sims in één huis.
28. O jaa! met een Sim (5 minuten).
29. Wees aardig tegen de toekomstige ikke (1 minuut).


Alle opdrachten moet je in deze volgorde voltooien en je kan een doel voltooien wanneer de huidige opdracht is afgerond. Je kan wel al eerder bepaalde opdrachten geven om tijd te besparen. Laat bijvoorbeeld een Sim al beginnen met schaatsen voor een dag (opdracht 21) terwijl je andere Sim net begonnen is met het vuilnis doorzoeken voor doem-cupcakes (14). Zo lang je maar de andere andere doelen eerder voltooid kan je dus veel tijdwinst maken als je bij lange opdrachten eerder een opdracht geeft om er aan te beginnen.

Afbeelding

Afbeelding

Laatst gewijzigd: 9-7-2016

Volgende missie: Vogels voeren
Vorige missie: Spokenjagers

Advertentie

Ik heb deze missie net afgerond en hier zijn ook wat tijden aangepast het vuilnis doorzoeken op cukcake en doom cupcake is sterk verkort weet niet meer precies hoe lang.
het nu is en passie vol schaatsen is 12 uur geworden.
Is denk wel fijn om te weten voor de gene die deze missie nog moeten doen.
Tenzij de missie ineens is veranderd zal je toch echt een sneeuwpark moeten hebben om de missie te kunnen halen.
Ik had een keertje missie gedaan waarbij je ook de sneeuwpark nodig moest hebben dus toen had ik geen sneeuwpark kon ik hem ook zonder sneeuwpark oplossen ik vind dat sims 2 keuzes moeten maken om te kiezen maar toch heb ik nu de sneeuwpark wel met de lift ;) :D :)

en ik ben zelf bij Vogels voeren missie
Hallo,
Vraagje... Ik heb de prullenbak omver geschopt en de doem cupcake gevonden. Maaaarrr, hoe kan ik hem lozen? Ik las ergens door hem op te eten, maar waar is de cupcake gebleven dan om op te eten??? Gek wordt ik ervan :roll:
Je moet als het goed is op de omgevallen vuilnisbak klikken. Als je niet de optie ziet staan om 'm te lozen dan moet je 'm weer omver trappen (mocht je de vuilnisbak weer recht hebben gezet) of even het spel afsluiten, opnieuw starten en dan weer proberen. Je kan het eventueel ook bij een ander huis proberen.
@Myrthe
Je zou eens kunnen proberen om naar een andere kavel te gaan en dan weer terug naar het park of eens het spel opnieuw op te starten. Misschien helpt dat.