Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
molletje83 schreef:Ik ben vanochtend aan dag 3 begonnen de update was er Dinsdag

Je het telkens 24 uur om te winnen van je rivaal en die gaat in op het moment dat je op dag 1 ben gestart.

Bij mij is dat rond 7 in de ochtend
Kan je dan een lijst sturen van de taken voor dag 3? Kan ik mij daar op voorbereiden ;)

Mijn rivaal is al bijna klaar. Kan er niet tegenop spelen :cry:

Advertentie

Avy92 » 02 mei 2019, 13:58 schreef:
molletje83 schreef:Ik ben vanochtend aan dag 3 begonnen de update was er Dinsdag

Je het telkens 24 uur om te winnen van je rivaal en die gaat in op het moment dat je op dag 1 ben gestart.

Bij mij is dat rond 7 in de ochtend
Kan je dan een lijst sturen van de taken voor dag 3? Kan ik mij daar op voorbereiden ;)

Mijn rivaal is al bijna klaar. Kan er niet tegenop spelen :cry:
Beetje late reactie maar hier is tie
Afbeelding
Hoe betalen jullie de missie van kapitein Weeral?? Bij de eerste moest ik ruim 188.000 betalen en nu bijna 350.000. Ik hád veel, maar nu nagenoeg niks meer. Snap niet dat die missies zo duur moeten zijn. Idem bij zwangerschap missies...
Avy92 » 03 mei 2019, 00:04 schreef:Hoe betalen jullie de missie van kapitein Weeral?? Bij de eerste moest ik ruim 188.000 betalen en nu bijna 350.000. Ik hád veel, maar nu nagenoeg niks meer. Snap niet dat die missies zo duur moeten zijn. Idem bij zwangerschap missies...
Op laat me sims die niet aan het werk zijn courgette planten en probeer elke 4 uur de geldboom te draaien.
Bij de zwangerschap gebruik zoveel mogelijk lp die kan je van te voren sparen met koken.
Ik was zo stom meteen te beginnen bij mij begint de nieuwe race dus rond 01:00 kortom in de nacht.
Dat van die draainmunten is een goede als ik dit eerder had gelezen had ik dat getest.
ik ben er als de kippen bij..mijn rivaal heeft nog niet gewonnen
vanochtend had ze bijna gewonnen, ik had toen ontzettend veel geluk dat ik met een werkzaamheden muntje 1 uur pauze won, zo kon ik haar alsnog inhalen en zelf de prijs krijgen.. echt geluk gehad :)