Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Elizaa2016 » 30 apr 2019, 18:32 schreef:
Galdor » 30 apr 2019, 17:34 schreef:Je zou twee rennende sims moeten zien. Ik kon dit met verschillende sims doen maar had ze zoals de opdracht zegt alle 8 op 1 perceel.
Rennende Sims? Icoontje in dit rijtje bedoel je?
Maar met welk koffieapparaat doe je opdracht dan?

EDIT: Krijg nu pas 4 opties te zien, heel apart!

Afbeelding
Je zie de optie alleen als je niet met een lopende taak bezig ben

Advertentie

Afbeelding
Door sp te gebruiken zou je sneller klaar kunnen zijn.

Ik heb er geen genoeg. Nog een uurtje en dan is deze taak en dan moet ik nog 1 taak en dan heb ik de taken vandaag gehad.
ik vind het een leuk maar lastig evenement ( aangezien er een rivaal is die de prijzen kan wegnemen wanneer ze eerder klaar is dan jij. en wanneer ik slaap of op school ben heeft mijn rivaal alle tijd om mij in te halen)

er staat seizoen 1 bij.. kan het zijn dat we in latere updates meerdere van dit soort evenementen gaan krijgen?

tot nu toe sta ik er beter voor dan mijn rivaal :)
chantalle » 30 apr 2019, 21:13 schreef:ik vind het een leuk maar lastig evenement ( aangezien er een rivaal is die de prijzen kan wegnemen wanneer ze eerder klaar is dan jij. en wanneer ik slaap of op school ben heeft mijn rivaal alle tijd om mij in te halen)

er staat seizoen 1 bij.. kan het zijn dat we in latere updates meerdere van dit soort evenementen gaan krijgen?

tot nu toe sta ik er beter voor dan mijn rivaal :)
Ik sta er nu ook beter voor dan mijn rivaal
Afbeelding
Heb nog 1,30 nodig voor deze taak maar ga nu naar bed dus de kans is groot dat ik vanacht wordt ingehaald. Tenzij je rivaal de volle 24 uur er over doet dan heb ik morgen ochtend nog een voorsprong.
Er gaan het zien.

Update ik ben niet ingehaald en moet nu de tijd die van de 24 uur over is wachten op de nieuwe dag.
Ik ontdek net dat ik een dome fout heb gemaakt.
Ik had een draaimuntje verdient van dag 1
Hier mee draaide ik die met korting
Dit had ik gelijk gedaan voordat de nieuwe dag was begonnen.
Nu is de nieuwe dag begonnen en kan ik die prijs nergens terug vinden dit komt waarschijnlijk omdat hij geldig voor de huidige dag.
molletje83 » 01 mei 2019, 09:36 schreef:Ik ontdek net dat ik een dome fout heb gemaakt.
Ik had een draaimuntje verdient van dag 1
Hier mee draaide ik die met korting
Dit had ik gelijk gedaan voordat de nieuwe dag was begonnen.
Nu is de nieuwe dag begonnen en kan ik die prijs nergens terug vinden dit komt waarschijnlijk omdat hij geldig voor de huidige dag.
Oh dat is zonde zeg. Ik had ook een muntje en gekregen voordat dag 2 begon, hij werkt nu wel.
Ik had dat het dus ook. Ik heb gewonnen van mijn rivaal en moet nog 8 uur wachten tot de volgende aflevering. Heb gedraaid met mijn werkzaamheden munt en mijn rivaal moet nu een uur wachten... heeft voor mij dus geen zin aangezien ik 8 uur moet wachten tot de volgende sessie. Weten we dat dus ook weer: pas munt gebruiken zodra nieuwe aflevering er is
Dag 2 net gehaald nog 18 minuten over had natuurlijk het geluk dat ik 2 x naar stuivers mocht zoeken.

Update tip bij dag 3 moet je rugmassage geven dit gaat niet met 2 oudere sims 1 moet volwassenen zijn
molletje83 schreef:Dag 2 net gehaald nog 18 minuten over had natuurlijk het geluk dat ik 2 x naar stuivers mocht zoeken.

Update tip bij dag 3 moet je rugmassage geven dit gaat niet met 2 oudere sims 1 moet volwassenen zijn
Ben je al bij dag 3? Ik heb gisteren de eerste aflevering gehad. Denk dat mijn update dan een dag achterliep hihi :lol:
Vind wel dat de missies in het park echt achterlijk duur zijn. Bijna niet tegenop te sparen. Plus mijn rivaal loopt nu al heel erg in terwijl ik vannacht om 0.00 al opdracht had gegeven voor mijn sims te laten bellen(8x) en vanmorgen weer. Moed begint een beetje in mijn schoenen te zakken :(
Ik ben vanochtend aan dag 3 begonnen de update was er Dinsdag

Je het telkens 24 uur om te winnen van je rivaal en die gaat in op het moment dat je op dag 1 ben gestart.

Bij mij is dat rond 7 in de ochtend