Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Ik ben er afgelopen zondag mee gestopt! Ik lag al meer dan een dag achter en toen moest ik ook nog eens 1,5 miljoen gaan betalen voor die opdracht in het park. Op dat moment was ik er klaar mee!

Kom maar op met die kaarsen, daar ga ik graag weer vol voor!

Ik hoop wel dat die moederdag gekte er gewoon mee ophoudt als de laatste dag klaar is.( Ik zit al sinds vanmorgen 7 uur op mijn werk dus kan het nog niet controleren .)

Advertentie

MasjaD » 07 mei 2019, 13:36 schreef:Ik ben er afgelopen zondag mee gestopt! Ik lag al meer dan een dag achter en toen moest ik ook nog eens 1,5 miljoen gaan betalen voor die opdracht in het park. Op dat moment was ik er klaar mee!

Kom maar op met die kaarsen, daar ga ik graag weer vol voor!

Ik hoop wel dat die moederdag gekte er gewoon mee ophoudt als de laatste dag klaar is.( Ik zit al sinds vanmorgen 7 uur op mijn werk dus kan het nog niet controleren .)
Zodra je tijd om is stopt hij.
Misschien komt de prijs nog weleens terug op een andere manier. Bijvoorbeeld via de markt of via de krant of een andere missie of zo ga er iedergeval geen geld voor betalen mocht hij in de store komen
Deze race is vandaag weer begonnen.
Je moet alleen weer helemaal opnieuw beginnen. Daar begin ik niet aan als je alleen dag 7 opnieuw had moeten doen had ik het wel gedaan. Vanaf dag 5 had ik ook nog een optie omdat ik die prijs ook niet had.