Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Elizaa2016 » 30 apr 2019, 12:21 schreef:Hoop dat ik het goed begrijp...je kan toch maar 1 opdracht tegelijk doen? Met sowieso de Sim die de race speelt.
Het is mij zojuist opgevallen dat al onze sims deelnemers zijn.
Ik had er nog 1 in het park en een andere in de nachtclub het maakte voor mij niet uit welke sim ik iets liet doen.

Advertentie

Afbeelding
Pittige dag.
2 opdracht die niet in 1 keer te doen zijn.
Een er van zou kunnen met een beetje geluk.

Tot nu toe alle dagen gered hoop dat het vandaag ook lukt. Al vind ik de prijs van vandaag niet heel bijzonder ik wil het muntje van morgen en de hoofdprijs wel graag hebben.

Als ik ga rekenen is het heel krap de tijden bijelkaar op geteld is al 22 uur

Update de geheime berichten zoeken moet ik al 2 keer doen kwam op 28 stuks van de 36
Pfff...ik weet ook niet of ik deze dag ga redden, pittig!
Ik moet ook 2x de geheime opdrachten doen, had er 30 na de 1ste keer.
En dan nog die met 24 Sims opdracht.
En dan al die andere opdrachten nog. :(
Afbeelding

En dan duurt deze taak ook nog eens 1,5 uur langer ik heb deze dag niet gered is er toevallig iemand al bij aflevering 6 zodat ik weet wat me te wachten staat.
aflevering 6

1. regelopfrisser voor simrace.. laat je sim bij een boekenkast het regelboek voor de simrace lezen
2.er zijn aanwijzingen verborgen in het netwerk. breng 7 sims bij elkaar op een computer om te hacken voor sim race aanwijzingen
3. ontwerp de mooiste kaart. laat je sim aan de eettafel kaarten voor moederdag ontwerpen
4. breibeheersing.. laat kapitein weetal je sim leren hoe je breien helemaal onder de knie krijgt. deze is in het park
5. maak de mooiste sjaal voor moederdag.. laat je sim op de bank een sjaal voor moederdag breien
6. pittige uitdaging.. laat je sim wasabi uit een koelkast eten
7. meld je in de nachtclub bij Kam Ham

de tijden weet ik niet..
Ik heb voor het eerst sinds jaren dat ik een missie niet leuk vind om te spelen.
Aflevering 5 is haast onmogelijk.
Ik dacht dat je elke keer maar 24 uur had, maat de opdrachten lopen gewoon door helaas.
chantalle » 05 mei 2019, 11:50 schreef:aflevering 6

1. regelopfrisser voor simrace.. laat je sim bij een boekenkast het regelboek voor de simrace lezen
2.er zijn aanwijzingen verborgen in het netwerk. breng 7 sims bij elkaar op een computer om te hacken voor sim race aanwijzingen
3. ontwerp de mooiste kaart. laat je sim aan de eettafel kaarten voor moederdag ontwerpen
4. breibeheersing.. laat kapitein weetal je sim leren hoe je breien helemaal onder de knie krijgt. deze is in het park
5. maak de mooiste sjaal voor moederdag.. laat je sim op de bank een sjaal voor moederdag breien
6. pittige uitdaging.. laat je sim wasabi uit een koelkast eten
7. meld je in de nachtclub bij Kam Ham

de tijden weet ik niet..
Bedankt jammer dat je tijden niet weet
ik kan ze helaas ook niet meer terug vinden.. sorry

zal ik aflevering 7 posten wanneer deze verschenen is maar dan met de tijden erbij?
chantalle » 05 mei 2019, 17:25 schreef:ik kan ze helaas ook niet meer terug vinden.. sorry

zal ik aflevering 7 posten wanneer deze verschenen is maar dan met de tijden erbij?
Alvast bedankt.
Ik heb hier nog die van dag 6 de gene waar ik mee bezig ben is 2 uur en die ik gehad heb 3 uur.
Afbeelding