Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
bedankt voor de video Elizaa2016

ziet er naar uit dat dag 7 de zwaarste wordt..
ik heb 2 wegwerkzaam heden muntjes bewaard. die zullen echt nodig zijn

Advertentie

Elizaa2016 » 05 mei 2019, 11:31 schreef:Ik heb voor het eerst sinds jaren dat ik een missie niet leuk vind om te spelen.
Aflevering 5 is haast onmogelijk.
Ik dacht dat je elke keer maar 24 uur had, maat de opdrachten lopen gewoon door helaas.
Ik heb zelfde, deze is niet leuk en ook niet te halen als je ook andere dingen te doen hebt, zoals werken etc. Als je er een niet op tijd haalt, loop je bij de volgende al hopeloos achter voor je goed en wel gaat beginnen! Kansloos! Jammer, hoop dat ze snel iets anders verzinnen, of volgende keer zorgen dat als je een dag verliest, je gewoon meteen aan de volgende kan beginnen!
MasjaD » 05 mei 2019, 18:30 schreef:
Elizaa2016 » 05 mei 2019, 11:31 schreef:Ik heb voor het eerst sinds jaren dat ik een missie niet leuk vind om te spelen.
Aflevering 5 is haast onmogelijk.
Ik dacht dat je elke keer maar 24 uur had, maat de opdrachten lopen gewoon door helaas.
Ik heb zelfde, deze is niet leuk en ook niet te halen als je ook andere dingen te doen hebt, zoals werken etc. Als je er een niet op tijd haalt, loop je bij de volgende al hopeloos achter voor je goed en wel gaat beginnen! Kansloos! Jammer, hoop dat ze snel iets anders verzinnen, of volgende keer zorgen dat als je een dag verliest, je gewoon meteen aan de volgende kan beginnen!
Ik had liever ook gezien dat je gelijk aan de volgende dag kon beginnen.
Nu is het inderdaad nog lastiger om alles in te halen. :(
Elizaa2016 » 05 mei 2019, 17:57 schreef:Misschien heb je hier wat aan: ( in het Engels, vanaf 7m50 ongeveer afl. 6.)

https://m.youtube.com/watch?v=DFdhUfIYVkU" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik was ondertussen bij aflevering 6 maar kan wel vooruit kijken voor 7
aflevering 7

1. regelopfrisser voor simrace. laat je sim bij een boekenkast het regelboek van sim race lezen ( 2 uur)
2.raadselachtigheid ten top..breng 13 sims bij elkaar om bij een boekenkast simrace-raadsel boeken op te lossen (3 uur)
3.stadsomroeper, laat je sim overtuigen de beste moeder van allemaal te hebben met behulp van de zeepkist in het park ( 3 uur)
4. stealthbeheersing. laat je sim van kapitein weetal leren hoe je stealth helemaal onder de knie krijgt, je vindt hem in het park ( 4 uur)
5.verdwenen herinneringen er moet een foto met een aanwijzing worden gevonden . laat je sim op de boekenplank naar de verdwenen foto zoeken ( 8 uur)
6. vind 24 bedeltjes in huishoudelijke voorwerpen. tot 6 sims kunnen helpen, rond de actie snel af voor extra bedeltjes ( 3 uur)
7. meld je in de nachtclub bij Kam Ham ( 5 seconden)
Ik heb dag 6 net niet gehaald eigenlijk kwam dit doordat ik de app 10 minuten of zo te laat heb geopend.
Helaas dus geen muntje waar ik voordeel uit kan halen.
Ik vond dag 5 het zwaarste dag 7 is wel zwaar maar minder dan 5
De taken bij elkaar op geteld is 23 uur met een beetje pech komt er 3 uur bij om te zoeken kom je op 26 dus moet je ergens dingen afkopen.
Afbeelding
De taak waar ik mee bezig ben is 3 uur en moest ik helaas voor een 2 x doen had wel bij een paar sims 4 maar ook bij sommige 1
Dan toch liever kaarsen maken of niet?
sommige opdrachten zijn ook zo idioot met 28 sims 3 u raadsels op lossen. Hoewel we vreemde tijden wel gewend zijn.
Galdor » 06 mei 2019, 15:20 schreef:Dan toch liever kaarsen maken of niet?
sommige opdrachten zijn ook zo idioot met 28 sims 3 u raadsels op lossen. Hoewel we vreemde tijden wel gewend zijn.
Nou dan inderdaad "liever" kaarsen maken,haha.
Die krijgen we binnenkort weer gelukkig! ;)
Ik baal als een sterker ik had me laatste taak net voltooid en wil naar de nacht club gaan en hij zegt dat ik verslagen ben. Je kon bij deze missie ook niet zien hoeveel tijd je nog had. En me sim was al een 10 minuten klaar. Net te laat wakker.


Maar uiteindelijk het is maar een spel.
Maar het is zonde van de moeite die ik gedaan heb.
En zo dichtbij
Ik lag al een 3 kwartier te dommelen en denk nu waarom heb ik het spel niet eerder gestart en de resterende tijd afgekocht. Op het moment dat de sim klaar was sliep ik net weer en toen me wekker weer ging had ik te weinig tijd om af te ronden.