Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Elizaa2016 » 16 maart 2019, 09:24 schreef:Ik ben zo ver. En heb 7 setjes gekocht.
Word wederom moeilijk om alles te halen ben ik bang.

Afbeelding
ik ben ietsjes minder ver..nog ongeveer 4.060 voorwerpen dan de bouwmunten en dan onderweg naar de garage spullen..heb al 8 dingen gekocht van dit evenement..ik wil zo zuinig mogelijk zijn met mijn sp punten want we krijgen nog 2 live evenementen in deze update dacht ik.. ik bewaar ze voor noodgevallen.vindt het wel leuk dat de update en de evenementen in het thema auto,s en garages zijn.. dat hebben we nooit eerder gehad volgens mij.. ik blijf doorgaan met kaarsen maken.. ook al heb ik ze niet meer nodig om spullen te ontgrendelen.. kan ze altijd gebruiken voor bouwmunten..

ik heb Laura Craft niet gekocht.. vindt het jammer dat ze echt geld kost en voor een nieuw live evenement haar weer opnieuw zou kunnen kopen aangezien ze niet blijft. zonde van mijn zakgeld
Als je de hele dag de tijd hebt en een alarm zet voor de 2u30 optie maak je de meeste kans om het te halen plus elke 10 minuten op de bonus baloonetjes klikken. Het enige probleem of anders gezegd geluk factor zijn de bouwmunten, mijn advies betreft lara craft absoluut NIET doen, ik heb daar nooit gebruik van hoeven maken. Gezien de meeste van deze evenementen worden herhaald heb je de 2e keer weer kans.

En zeker even een mailtje er aan wagen, of sla je voortgang op in de cloud en installeer de app opnieuw wat je ook kan proberen is via het menu de optie aankopen herstellen.
molletje83 » 16 maart 2019, 18:25 schreef:
B67 » 16 maart 2019, 14:12 schreef:Is er iemand die een evenement ooit gehaald heeft :)
Ik heb 1 of 2 keer een live evenement in 1 keer gehaald maar meestal heb ik een 2de keer nodig gehad
De 2de keer, doe je dan verder van waar je geblevem was. Of moet je helemaal opnieuw beginnen?
B67 » 17 maart 2019, 15:10 schreef:
molletje83 » 16 maart 2019, 18:25 schreef:
B67 » 16 maart 2019, 14:12 schreef:Is er iemand die een evenement ooit gehaald heeft :)
Ik heb 1 of 2 keer een live evenement in 1 keer gehaald maar meestal heb ik een 2de keer nodig gehad
De 2de keer, doe je dan verder van waar je geblevem was. Of moet je helemaal opnieuw beginnen?
je kan dan weer verder met waar je gebleven was.
chantalle » 17 maart 2019, 15:53 schreef:
B67 » 17 maart 2019, 15:10 schreef:
molletje83 » 16 maart 2019, 18:25 schreef:
B67 » 16 maart 2019, 14:12 schreef:Is er iemand die een evenement ooit gehaald heeft :)
Ik heb 1 of 2 keer een live evenement in 1 keer gehaald maar meestal heb ik een 2de keer nodig gehad
De 2de keer, doe je dan verder van waar je geblevem was. Of moet je helemaal opnieuw beginnen?
je kan dan weer verder met waar je gebleven was.
Wel staan alle tellers dan op 0 en je moet de basis doorlopen waar de missie mee begint. Maar wat je gekocht heb is gekocht en de balk is op de plek waar je gebleven was.
Ik heb de Dingen die ik ontgrendeld heb al vast in een huis gezet.
Afbeelding
Ik heb ook de grootte garage deur maar die is te breed voor deze ruimte.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De wasmand en de emmer met schoonmakenmiddelen ken je niks mee te als de hoge kast naast de wasmachine en droger
De lamp kan je niet aan en uit zetten dus dat zal wel automatisch gaan.
Goeie dag had vraagje weet iemand hoe je de persoon sneller kan
Bevallen ik kan geen andere missies doen
Moe wachte tot de baby er is vind dit heel vervelend kan hem ook niet afkappen

Grt
oei, nog 4 dagen en op dit moment bijna bij de garagespullen momenteel nog 8.364 voorwerpen en mijn sims zijn over een half uurtje klaar..met de actie van 2 uur 30 minuten
ik hoop maar dat ik het evenement haal
toch maar sp gebruiken denk ik :oops: