Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Ik denk dat je sociale taken bedoelt, die voer je namelijk bij je buren uit.
Niet iedere buur zal een veilingpodium hebben. Daarbij kan iedereen zijn veilingpodium neerzetten waar hij/zij dat graag wil.

Je zal dus ofwel flink moeten zoeken bij al je buren, ofwel een van je buren vragen of hij/zij een veilingpodium heeft (en eventueel waar die staat).

Advertentie

Het is gelukt!! Zeker geprobeerd 2 uur lang.. Mr nu ook met lps.. Ik klikte elke keer op de dom die '' meedoet'' en hinh niet verder... Net op de sim geklikt die sneeuwbal gevecht houd en dan wel!.. Maar begrijp ook niet als je gewoon 2 uur wacht dat dat dan niet verder gaat.. Ook mis verkeerd geklikt...
Super dat het opgelost is!

Omdat je eerder schreef dat je beide Sims liet spelen en uiteindelijk wel XP kreeg, was ik in de veronderstelling dat je het sneeuwballengevecht wel op de juiste manier gestart had, maar dat er verder niets gebeurde nadat de opdracht voltooid was.

Nu ik het eens ben gaan testen, blijkt dat als één Sim wacht op een tweede Sim, de tijd bij die Sim toch al begint af te tellen. En zo te zien krijg je daar dan na 2 uur ook XP's voor.
Maar zolang je die tweede Sim niet mee laat doen, is het sneeuwballengevecht nooit echt gestart. Daarom was bij jou die opdracht niet voltooid.

Misschien is het toch goed dat je hier tegenaan gelopen bent en die herinstallatie gedaan hebt, omdat het opslaan van je voortgang niet goed ging. Hopelijk werkt dat na die herinstallatie wel weer goed, al is dat niet te testen zonder het risico te lopen dat je opnieuw voortgang verliest.
Ik ben halverwege niveau 54. Het hoogste is 55, daarna telt het niveau niet meer verder.
Maar ik heb nog veel te doen in mijn steden, het niveau zegt niet alles.

Laat gerust van je horen als je vragen hebt of als je antwoorden hebt voor andere spelers. Het is allemaal op vrijwillige basis waar iedereen aan mee kan doen.
Ja, vrijwel alle benodigde attributen voor de burenmissies kun je vinden op mijn perceel naast het buurtcentrum.
Ik weet zo even niet of we al buren zijn, maar anders kun je me gerust uitnodigen.