Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Je doet dit op de wintersport locatie met volwassen sims?
Hmm nee, met volwassen Sims zou het moeten lukken. Erg vreemd.

Betreft het een opdracht voor de wekelijkse missie?
Wat gaat er precies mis: wordt de opdracht voortijdig afgebroken of loopt de opdracht gewoon door tot de Sims klaar zijn met het sneeuwballengevecht (maar blijft de opdracht voor de wekelijkse missie onvoltooid)?
Ik moest de missie '' senioren ' voltooien maar niet gehaald tijd was op.. Nu laat ik 2 volw sims spelen en al 2x gebeurt er niks.. Ja verdien je EP.. Maar gaat niet verder, missie vd senioren staat er nog wel, snap er niks van nu..
Oei, dan heb je een vervelende bug.
Zolang je deze missie (een van de zogenaamde "hoofdmissies") niet voltooid hebt, krijg je ook geen volgende hoofdmissie aangeboden. Het is dus essentieel dat dit probleem opgelost wordt, anders blijf je daar steken.

Het klopt trouwens wel dat je missie in de Simtracker zichtbaar blijft. Hoofdmissies verdwijnen niet totdat je ze helemaal hebt afgewerkt. De tijdslimiet is er alleen voor de extra prijzen.

Heel misschien (ik vrees van niet, maar het is het proberen waard) heb je de opdracht wel gehaald, maar wordt het (door een bug) niet zichtbaar in de Simtracker. Je kan daarom eens proberen wat er gebeurt als je de eerstvolgende opdracht uitvoert. De eerstvolgende opdracht is: "Praat met de senior" (1 min.). Ik neem aan dat die in het park staat.

Mocht dat niet werken, dan kun je proberen of het helpt om het spel opnieuw te installeren:
- Sla eerst je voortgang op in de Cloud via het menu, die 3 puntjes en dan de knop met het wolkje (opgeslagen gegevens uploaden!) (ook als aangegeven wordt dat dat niet nodig is!).
- Verwijder vervolgens het spel volledig van je apparaat.
- Installeer het spel opnieuw. Geef tijdens de installatie aan, zodra daarom gevraagd wordt, dat je verder wil spelen met het opgeslagen bestand.

Als dat ook niet helpt, dan zit je fout in het opgeslagen bestand en blijft er denk ik weinig anders over dan Firemonkeys aan te schrijven om dit te laten repareren (Engelstalig).

Je kan ook nog even afwachten of Galdor (of iemand anders) nog ideeën heeft.

Mocht het een algemene bug zijn die bij Firemonkeys bekend is, dan is er een kans dat dit in een van de volgende updates gerepareerd wordt. Maar dan moet je al veel geluk hebben, ik zou daar niet op wachten.