Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

:D Ik had verwacht dat die van @Simplist alleen nog maar mogen koken of andere activiteiten om LP en SP te sparen :D niet zo luieren :lol:
mijn muntbloemperkjes veranderen plots in normale tuinperkjes.. terwijl ik ze niet weghaal..dit gebeurt dus iets van 3 keer per dag ofzo... meerdere mensen die dit hebben? is het een bug ofzo?

kunnen tieners en oudere sims ook acties doen met de bar of de andere spullen uit dit evenement?
@Chantalle: Ik had dat met die muntbloemperkjes bij ieder live evenement, echter maar 1 of 2 keer per evenement. Voor zover ik begreep, gebeurde dat bij veel (zo niet alle) spelers.
Maar drie keer per dag is wel erg veel :o .

@Galdor: Tja, mijn Sims zijn niet meer zo gemotiveerd, sinds er geen live-evenementen zijn waaraan ze de LP's en SP's kunnen uitgeven.
Maar er zijn natuurlijk nog steeds mogelijkheden genoeg om die LP's en SP's aan uit te geven, dus slavendrijver Simplist gaat maar eens vlug ingrijpen. :mrgreen:
@Elizaa2016:

Klopt, ik heb nog even gekeken in de App Store maar inderdaad voldoet mijn iPhone niet meer aan de systeemeisen :( .

Maar elk nadeel heeft zijn voordeel: ik heb nu wel meer tijd om al die ontdekkingsmissies te gaan doen, de beroepslocaties te verbeteren en levensbollen te verzamelen. Daar heb ik mijn handen voorlopig vol aan, dus mijn Sims hoeven zich niet te vervelen 8-) .
Sim Plist » 30 jan 2019, 16:29 schreef:@Elizaa2016:

Klopt, ik heb nog even gekeken in de App Store maar inderdaad voldoet mijn iPhone niet meer aan de systeemeisen :( .

Maar elk nadeel heeft zijn voordeel: ik heb nu wel meer tijd om al die ontdekkingsmissies te gaan doen, de beroepslocaties te verbeteren en levensbollen te verzamelen. Daar heb ik mijn handen voorlopig vol aan, dus mijn Sims hoeven zich niet te vervelen 8-) .
Ik was dat even vergeten... ;)
Maar fijn dat je nu alle tijd hebt voor die andere dingen. Vervelen in Sim stad zit er niet bij! :D