Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Een glasstation heb ik helaas "te laat" aangevuld met 10 SP, dus kreeg 18 voorraad, heb nu nog 11 over... :( vind ik erg zonde als dat allemaal weg is, dus vandaar. Wil ze namelijk allemaal naar een ander huis verplaatsen. Kan ook deze ene gewoon laten staan anders...

Advertentie

Hm, ja dan kun je inderdaad afwegen om die te laten staan.
Heel veel verschil zal het niet maken, want als je het station nu verplaatst en weer aanvult, heb je een voorraad van 9 i.p.v. 11 (en een Sim 2,5 uur in gebruik). Maar het zijn dus ca. 2 SP (en aanvultijd met een Sim) die je verspilt als je het station nu verplaatst.

Eerlijk gezegd gebruik ik nooit SP's om stations aan te vullen, ik betwijfel sterk of zich dat loont. Je kan die SP's namelijk ook later gebruiken om de laatste prijs te ontgrendelen, mocht je het niet binnen de beschikbare tijd afgerond krijgen. En als je wel (ruim) voortijdig klaar bent, dan heb je je die SP's mooi uitgespaard.
Oh ja, dat is inderdaad waar :D Bedankt voor de tips! :D

Edit: Ik heb de Sim gewoon 2 het station laten gebruiken en dan verplaatst en weer aangevuld. De overgebleven grondstoffen krijg je toch weer terug in geld :)
Inmiddels ben ik klaar met nog 15 uur te gaan :D .
Nu nog even alle stations leegmaken en opnieuw vullen voor het volgende live evenement, voordat ik de laatste prijs ontgrendel.
Dit evenement is dus wel te halen zonder SP's / LP's te gebruiken (of 's nachts je wekker te zetten), mits je overdag geen noemenswaardig oponthoud hebt of erg veel pech hebt met de draaiplant.
Sim Plist » 13 dec 2019, 18:05 schreef:Inmiddels ben ik klaar met nog 15 uur te gaan :D .
Nu nog even alle stations leegmaken en opnieuw vullen voor het volgende live evenement, voordat ik de laatste prijs ontgrendel.
Dit evenement is dus wel te halen zonder SP's / LP's te gebruiken (of 's nachts je wekker te zetten), mits je overdag geen noemenswaardig oponthoud hebt of erg veel pech hebt met de draaiplant.
Was deze voor jouw dan helemaal nieuw hij is namelijk in januari ook geweest.
molletje83 schreef:Was deze voor jouw dan helemaal nieuw hij is namelijk in januari ook geweest.
Ja, toen had ik een oude iPhone (4) die de Sims Freeplay op een gegeven moment niet meer aankon. het spel bleef regelmatig crashen en er was uiteindelijk ook geen ondersteuning meer voor nieuwe updates. Ik heb daardoor een tijd lang, ik denk een half jaar of zo, niet kunnen spelen.
Sim Plist » 13 dec 2019, 20:55 schreef:
molletje83 schreef:Was deze voor jouw dan helemaal nieuw hij is namelijk in januari ook geweest.
Ja, toen had ik een oude iPhone (4) die de Sims Freeplay op een gegeven moment niet meer aankon. het spel bleef regelmatig crashen en er was uiteindelijk ook geen ondersteuning meer voor nieuwe updates. Ik heb daardoor een tijd lang, ik denk een half jaar of zo, niet kunnen spelen.
Duidelijk