@Galdor,
Bedankt voor je antwoord.
Ik denk dat dan inderdaad het werkgeheugen wel eens de oorzaak van alle problemen zou kunnen zijn. Het zal ook niet voor niets zijn dat de ondersteuning voor de iPhone 4 wegvalt. Wellicht hebben de spelmakers bij het testen gemerkt dat de Sims Freeplay hierop niet lekker meer draait door verouderde hardware.
Voorlopig houd ik het daar maar op, tenzij iemand zich meldt die ook wat verder gevorderd is in het spel en aangeeft met de iPhone 4 geen problemen te ondervinden.
Hopelijk laten de spelmakers dat dan nog wel van te voren weten. Dan kan ik in elk geval nog snel een backup maken voor als ik ooit een nieuw apparaat heb.
Bedankt voor je antwoord.
Ik denk dat dan inderdaad het werkgeheugen wel eens de oorzaak van alle problemen zou kunnen zijn. Het zal ook niet voor niets zijn dat de ondersteuning voor de iPhone 4 wegvalt. Wellicht hebben de spelmakers bij het testen gemerkt dat de Sims Freeplay hierop niet lekker meer draait door verouderde hardware.
Voorlopig houd ik het daar maar op, tenzij iemand zich meldt die ook wat verder gevorderd is in het spel en aangeeft met de iPhone 4 geen problemen te ondervinden.
Galdor schreef:Ik ben alleen benieuwd hoelang je zou kunnen wachten met een ander toestel zonder dat je laatste cloud opslag verdwijnt.Ja, daar maak ik me ook zorgen om. En dat zouden mijn buren vast ook niet leuk vinden, want dan kunnen ze mijn speciaal voor buren ingerichte perceel niet meer bezoeken.
Hopelijk laten de spelmakers dat dan nog wel van te voren weten. Dan kan ik in elk geval nog snel een backup maken voor als ik ooit een nieuw apparaat heb.