Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Gelukkig ben ik dus niet de enige. Ik zocht juist op dit probleem en kwam terecht op deze Forum. Jammer dat de tijd door tikt en de missie zo niet kan worden afgemaakt. Ik kan me nog herinneren dat deze in het gras lag.
Ik had ook geen uitroeptekens bij die taak om truffels te zoeken, maar ik heb uit eindelijk bij de boerenhoeve in het gras 4 takken gevonden. En als je daar op klikt krijg je de interactie truffels zoeken.
Waar in het gras dan? Ik heb nu ook gezocht maar vind niet. Jammer dat er geen uitroepteken bij staat dan, want maak nu inmiddels geen kans meer op boerenhoeve, en had de andere (kleine beloningen) vorig jaar al bijna allemaal gekregen dus kan die niet op nieuw krijgen, heb dus helemaal niks aan deze missie, helaas. :cry:
Afbeelding
Afbeelding
Hier liggen er twee.(bij mij zijn ze helaas al weg dus ik weet de precieze plek niet meer :() er ligt er ook nog een voor de brievenbus. En links van het kippenhok ligt ook kog een tak. :D
_Emma_ » 23 jun 2019, 21:45 schreef:Afbeelding
Afbeelding
Hier liggen er twee.(bij mij zijn ze helaas al weg dus ik weet de precieze plek niet meer :() er ligt er ook nog een voor de brievenbus. En links van het kippenhok ligt ook kog een tak. :D
Zag je die takken liggen of heb je zomaar ergens gedrukt? Ik zie namelijk niks liggen en heb ook al overal gedrukt waar die takken zouden moeten liggen. Helaas kunnen de hoofdprijs niet meer halen ;(
joyvoers schreef:
_Emma_ » 23 jun 2019, 21:45 schreef:Afbeelding
Afbeelding
Hier liggen er twee.(bij mij zijn ze helaas al weg dus ik weet de precieze plek niet meer :() er ligt er ook nog een voor de brievenbus. En links van het kippenhok ligt ook kog een tak. :D
Zag je die takken liggen of heb je zomaar ergens gedrukt? Ik zie namelijk niks liggen en heb ook al overal gedrukt waar die takken zouden moeten liggen. Helaas kunnen de hoofdprijs niet meer halen ;(
Ik heb ook geen takken :(
ANONIEME SIMS SPELER » 24 jun 2019, 17:24 schreef:Precies hetzelfe, volgens mij zijn er geen takken en zeg je maar wat.
Nou we zijn hier allemaal om elkaar te helpen, behalve de spammers dan,dus laten we aardig blijven. ;) :D

Is voor mij al weer een tijdje geleden, maar volgens moeten er kruizen staan in de tuin van de Boerenhoeve.
Een aantal moeten het er zijn.

Als ze er bij meerdere spelers niet zijn denk ik dat het een bug is.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8