Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Hey allemaal

Ik heb ook dat probleem dus ik heb dat verwittigd bij EA zelf, dat zouden jullie ook moeten doen dan kunnen die het probleem oplossen in plaats van te blijven discussiëren hierop, want zo wordt er ook niets opgelost.

Advertentie

joyvoers » 24 jun 2019, 09:10 schreef:
_Emma_ » 23 jun 2019, 21:45 schreef:Afbeelding
Afbeelding
Hier liggen er twee.(bij mij zijn ze helaas al weg dus ik weet de precieze plek niet meer :() er ligt er ook nog een voor de brievenbus. En links van het kippenhok ligt ook kog een tak. :D
Zag je die takken liggen of heb je zomaar ergens gedrukt? Ik zie namelijk niks liggen en heb ook al overal gedrukt waar die takken zouden moeten liggen. Helaas kunnen de hoofdprijs niet meer halen ;(
Ik kon die takken gewoon nog zien liggen. Wel jammer inderdaad dat je nu de hoofdprijs niet meer kan halen :?
EA heeft het probleem nu volgens mij voor iedereen opgelost, zie nu toch de takken liggen, kon eerst die takken niet vinden en dacht dat het niet waar was wat iemand zij, maar blijkt niet zo te zijn, was dus onnodige discussie blijkt nu inderdaad.
Ik kreeg een update balkje en toen was het aangepast, missie kan ik nu niet meer halen dacht ik eerst maar ik kreeg na de update opeens 128 LP! Vind ik niet erg, want dan haal ik de missie misschien toch, maar hoe kan dat? Hebben meerdere mensen opeens meer lp?
ANONIEME SIMS SPELER schreef:EA heeft het probleem nu volgens mij voor iedereen opgelost, zie nu toch de takken liggen, kon eerst die takken niet vinden en dacht dat het niet waar was wat iemand zij, maar blijkt niet zo te zijn, was dus onnodige discussie blijkt nu inderdaad.
Ik kreeg een update balkje en toen was het aangepast, missie kan ik nu niet meer halen dacht ik eerst maar ik kreeg na de update opeens 128 LP! Vind ik niet erg, want dan haal ik de missie misschien toch, maar hoe kan dat? Hebben meerdere mensen opeens meer lp?
Zelfde hier! Heb alle kruisjes en ook 128 lp!
Ik denk dan dat iedereen dat heet die een tijd vastliep op die missie, en dat het bedoelt is om die missie toch weer vooruit te krijgen, ben nu bezig om lp's dus uit te geven en heb al 28 lp gebruikt om 2 dagen verder te komen, blijf ik doen, en hoop nog iets over te houden van al die lp's als ik weer op deze dag kom.

Heb trouwens nu ook weer een probleem, kan nu net als mensen hierboven geen pakketten vinden dus heb contact opgenomen met EA, hopen dat die kunnen regelen net als probleem met truffels zoeken.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8