Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Annemoonvis » 24 dec 2018, 16:45 schreef:Krijg je het huis pas bij de honderd procent (en als je deze binnen de tijd haalt) of krijg je sowieso het huis? En wat is stap 4 van dag 13?
Je moet 100 procent halen! Ik heb alle voorwerpen vrijgespeeld maar dat stopte op een procent van ongeveer 88! Je moet dus langer doorspelen voor het huis.

Advertentie

Hye allemaal

Ik wil jullie graag laten weten dat er op 97% nog een taak zit aan te komen van 12uur.. En sterker nog ze moet worden uitgevoerd door 6 Sims.. Omdat bij de laatste taken het altijd maar 1 percent naar omhoog ging weet ik ook niet of de missie na deze taak voltooid is! Ik heb nog 13u30 te gaan voor deze taak van 12u... Ik zal dus men wekker mogen zetten in de nacht dat ik maar 1 lp moet inzetten op iedere Sim. Succes allemaal!
Dit vind ik wel sneu. Heb ik zo mijn best gedaan om genoeg levensstijlpunten te krijgen met koken om de opdracht waar 6 sims moeten eten af te ronden. De opdrachten daarna maak ik ook af met levensstijlpunten.
Om dan effectief 2 seconden te laat te zijn met het hele evenement.
Dit stelt me wel vreselijk teleur eigenlijk :? :? ...
Krii » 25 dec 2018, 09:04 schreef:Dit vind ik wel sneu. Heb ik zo mijn best gedaan om genoeg levensstijlpunten te krijgen met koken om de opdracht waar 6 sims moeten eten af te ronden. De opdrachten daarna maak ik ook af met levensstijlpunten.
Om dan effectief 2 seconden te laat te zijn met het hele evenement.
Dit stelt me wel vreselijk teleur eigenlijk :? :? ...
Zo dat is balen zeg!
Nu Heb je het huis niet vrijgespeeld? :shock: Dat is echt niet leuk!
Elizaa2016 schreef:
Krii » 25 dec 2018, 09:04 schreef:Dit vind ik wel sneu. Heb ik zo mijn best gedaan om genoeg levensstijlpunten te krijgen met koken om de opdracht waar 6 sims moeten eten af te ronden. De opdrachten daarna maak ik ook af met levensstijlpunten.
Om dan effectief 2 seconden te laat te zijn met het hele evenement.
Dit stelt me wel vreselijk teleur eigenlijk :? :? ...
Zo dat is balen zeg!
Nu Heb je het huis niet vrijgespeeld? :shock: Dat is echt niet leuk!
Ik heb inderdaad het huis niet. Ik had nog 2 seconden nodig.... Mijn Sims waren net niet allemaal weg uit de hoeve :(
Ohhhh, dat is inderdaad heel ergerlijk, zeker omdat je ook al flink LP's geïnvesteerd hebt :( .

Het is trouwens wel een beetje inherent aan dit soort uitdagingen. De tijd is bij deze missies vaak erg krap bemeten, dus het kan nogal eens net op het randje worden. Dan kunnen dit soort dingen ook eerder gebeuren.

Even doorheen bijten, vroeg of laat maken we allemaal wel eens zoiets mee.
Zelf ben ik een tijdje geleden een huis misgelopen door een last minute crash. Toen ik het spel opnieuw gestart had, bleken al mijn Sims gestopt te zijn met hun taak en was de missie afgelopen.

Deze keer heb ik het wel gehaald, maar ik had dan ook inmiddels een grote voorraad LP's bijeen gespaard. Daardoor kon ik de missie vroegtijdig afronden en eventuele onaangename verrassingen voorkomen.
Ik had gelukkig ook wat lp's gespaard voor deze missie, want op het einde heb ik er zeker 18 uitgegeven.

Bouwen jullie de boerenhoeve op een kleine of grote kavel? Ik wil hem het liefst bouwen op een klein kavel, maar ik heb alleen nog maar grote over en huizen slopen vind ik ook zonde..
Phoebe schreef:Bouwen jullie de boerenhoeve op een kleine of grote kavel? Ik wil hem het liefst bouwen op een klein kavel, maar ik heb alleen nog maar grote over en huizen slopen vind ik ook zonde..
Klinkt als een tamelijk onoplosbaar probleem ;) , maar wel een luxe probleem.

Uit een video van "The Girl Who Games" begrijp ik dat het voor het huis en de tuin zelf niet zoveel verschil maakt. Binnenshuis is het verschil zelfs vrijwel nihil, in de tuin is schijnbaar iets meer hekwerk en zijn er wat meer struiken.

Als je geen kleine kavels meer beschikbaar hebt , zal je inderdaad een afweging moeten maken:
Als je het het huis op een groot kavel bouwt, heb je wel meer mogelijkheden om er zelf wat aan uit te breiden. Je kunt je dus eerst afvragen of je dat wil gaan doen bij dit huis.
Anders kun je kiezen tussen "helemaal niet bouwen" of "een huis slopen". Als alles is volgebouwd, kom je daar vroeg of laat toch niet onderuit. Dat is een erg persoonlijke keus, net hoe je zelf graag wil dat je stad en je huizen eruit komen te zien.

Ik ben er nog niet uit wat ik zelf ga doen (maak er ook geen haast mee). Voorlopig heb ik mijn handen vol aan de missies en andere opdrachten, waardoor ik nog niet veel tijd besteed heb aan het bouwen en inrichten van huizen.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8