Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Miranda038 schreef:Goedemiddag, kunnen jullie bij de laatste dag 10, van de 10 een 11 maken
Liever nog een 12 want ik lig flink achter :lol:
7) graaf naar kolen op de 4 aangegeven plekken (5uur) je moet 13 stukken hebben ik had de pech dat ik er maar 7 kreeg dus nog een keer moest graven.
Ik denk dat je dat eerder geluk mag noemen. Ik kreeg 2 x 6, dus moest nog een derde keer graven :( .
Vermoedelijk is 3 het maximum (die haalde ik alleen de laatste keer, de rest was 1 of 2), dus na 1 x graven kom je dan met heel veel geluk maximaal aan 12. Dan is het sowieso nodig om minstens een tweede keer te graven.

Ik weet trouwens niet of het hier nog meehelpt als de behoeftebalken goed zijn aangevuld. Dat was bij mijn Sims niet gebeurd.

Bedankt trouwens voor het bijhouden van het overzicht, erg handig!
Sim Plist » 23 dec 2018, 14:20 schreef:
Miranda038 schreef:Goedemiddag, kunnen jullie bij de laatste dag 10, van de 10 een 11 maken
Liever nog een 12 want ik lig flink achter :lol:
7) graaf naar kolen op de 4 aangegeven plekken (5uur) je moet 13 stukken hebben ik had de pech dat ik er maar 7 kreeg dus nog een keer moest graven.
Ik denk dat je dat eerder geluk mag noemen. Ik kreeg 2 x 6, dus moest nog een derde keer graven :( .
Vermoedelijk is 3 het maximum (die haalde ik alleen de laatste keer, de rest was 1 of 2), dus na 1 x graven kom je dan met heel veel geluk maximaal aan 12. Dan is het sowieso nodig om minstens een tweede keer te graven.

Ik weet trouwens niet of het hier nog meehelpt als de behoeftebalken goed zijn aangevuld. Dat was bij mijn Sims niet gebeurd.

Bedankt trouwens voor het bijhouden van het overzicht, erg handig!


Ik kreeg er 4 steeds. Ben bang dat ik het alleen ga redden met lp’s te gebruiken maar ik wil die hoeve wel krijgen :x
Bedoel je 4 x 4 ? Heb je het dus in één keer gehaald?
Mijn scores waren 1, 2, 2, 1, daarna 2, 2, 1, 1 en tenslotte 3.

In dat geval is het wel interessant om te weten of de behoeftebalken van je Sims volledig zijn aangevuld, misschien heeft dat dan toch (veel) invloed.

Ik ga trouwens ook LP's nodig hebben, want ik krijg de achterstand (een dag weggeweest) niet weggewerkt.
Deze missie is sowieso niet te doen zonder lp's te gebruiken. Of je moet halve nachten wakker blijven om de volgende taak te starten. Al helemaal bij dag 12 en 13 (had even gespiekt bij the girl who games).

Ik had met de eerste keer kool opgraven ook 6 en bij de tweede keer heb ik 2 sims versneld met 2x4 lp.
Nu op dag 12 met onderdelen voor de slee zoeken heb ik ook weer pech en mijn de behoeftebalken zijn helemaal gevuld.
Sim Plist » 23 dec 2018, 14:40 schreef:Bedoel je 4 x 4 ? Heb je het dus in één keer gehaald?
Mijn scores waren 1, 2, 2, 1, daarna 2, 2, 1, 1 en tenslotte 3.

In dat geval is het wel interessant om te weten of de behoeftebalken van je Sims volledig zijn aangevuld, misschien heeft dat dan toch (veel) invloed.

Ik ga trouwens ook LP's nodig hebben, want ik krijg de achterstand (een dag weggeweest) niet weggewerkt.
Heb het idd in 1x gehaald en had eerst de behoeftebalken bijgewerkt zodat ze alle 4 groen waren
Miranda038 schreef:Heb het idd in 1x gehaald en had eerst de behoeftebalken bijgewerkt zodat ze alle 4 groen waren
Vreemd. Net nu het erop lijkt dat het aanvullen van de behoefte-balken wel veel uitmaakt, wijst de ervaring van Phoebe weer op het tegendeel. Of Phoebe moet erg veel pech gehad hebben.

Ik ga in elk geval in het vervolg het zekere voor het onzekere nemen bij dit soort opdrachten en de behoeftebalken eerst volledig aanvullen.
Bij dag 12 taak 6
Moet ik nog 1 uur en 58 minuten en een paar 58,minuten of zo toen ik naar bed ging maar ik zat niet zo ruim in mijn lp's dus ik heb er 1 sim met lp's versneld kom ik er net of 2 te kort krijg ik 10 lp's kado omdat deze taak niet zo wil vlotten.

Gelukkig had ik voor ik naar bed ging nog een nieuwe sim aan het werk gezet die nu kon versnellen en had ik toen wel genoeg
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8