Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Hoi,

Ik ben bezig aan de missie ‘Terug naar de muur’ waarin ik de opdracht krijg de rommel op te ruimen van de vuilnisemmer welke ik omver heb geschopt. Ik krijg helaas geen Sim bereid om dat even op te knappen. De energie balken zijn volledig en ze zijn in eigen huis.

Heeft iemand een idee? Alvast bedankt

Groet, Nana

Advertentie

Hoi,

Het is me niet helemaal duidelijk:

Heb je een (volwassen) Sim geselecteerd op hetzelfde perceel waar ook het vuilnis ligt en wil deze de rommel niet opruimen? Komen er in dat geval "voetstapjes" in beeld als teken dat de Sim de plek niet kan bereiken?

Of wordt de rommel wel opgeruimd maar is de opdracht daarmee niet vervuld?

Als het goed is had je twee opties als je op de prullenbak klikte:
"Omver schoppen" (2 sec.) en "een woedeaanval" (45 min.) of iets dergelijks. Kies de laatste optie.
Daarna zou je de rommel moeten kunnen opruimen.

Als dat niet werkt, zou je het eens op een ander perceel kunnen proberen, met een volwassen Sim die naast het vuilnis staat.
Dank voor je bericht Sim Plist,

Ik heb omver schoppen gekozen. Daarna krijg ik de opdracht de rommel op te ruimen maar deze opdracht komt niet door bij de Sim als ik er een selecteer. Ik zie het uitroepteken boven de rommel staan. Er wordt niet geweigerd door de Sim(voetstappen)
Ik heb verschillende sims geprobeerd, verschillende leeftijden, perceels, eigen en andere perceels.

Updates zijn in orde ik speel op een I-Pad.
Heb je nog ergens een prullenbak overeind staan?
Zo ja, klik daar eens op: krijg je dan ook die tweede optie ("woede aanval" of iets dergelijks) te zien?
Zo ja, probeer dat eens en kijk of je daar dan wel de rommel van kan opruimen.
Krijg bij de nog overeindstaande prullenbakken niet de optie woedeaanval. Ik heb ook al geprobeerd de prullenbak nogmaals omver te schoppen en dan de rommel opruimen opdracht maar helaas. Ik denk dat het een foutje is in het spel?
Ja, daar begint het op te lijken.
Controleer voor de zekerheid nog even wat er precies in de opdracht staat bij de aktieve taken.

Als die opdracht er inderdaad nog steeds staat, denk ik dat er twee opties overblijven:

Je kan proberen de taak over te slaan via het menu met "aktieve taken". Ik weet niet zeker of die optie bij deze missie aanwezig is, maar ik zou dat als eerste proberen. Dat gaat dan helaas wel ten koste van wat LP's.

Je tweede optie is om het spel op te slaan in de Cloud, het spel vervolgens volledig van je apparaat te verwijderen en opnieuw te installeren. Bij het herinstalleren krijg je dan de vraag of je het opgeslagen bestand wil gebruiken, let erop dat je dit bevestigend beantwoordt!
Helaas ik kan de taak niet overslaan. Inmiddels spel opgeslagen op de cloud en geherinstalleerd. Mocht niet baten.
Kan online niets vinden over dit probleem maar ik zoek nog even verder bij firemonkeys
Dank voor het mee denken :-)
Oh, dat is balen!
Tot nu toe heb ik zelf ook niets hierover kunnen vinden op internet.

Theoretisch kun je contact opnemen met Firemonkeys (engelstalig), maar dat kan veel tijd gaan kosten. Zelf zou ik die moeite in dit geval niet doen. Tegen de tijd dat die (vermoedelijke) fout gerepareerd is, zal de missie waarschijnlijk al voorbij zijn.
Mocht je dat toch willen proberen, laat het dan even weten.

Misschien heeft Galdor nog een ander idee, anders vrees ik dat het ophoudt.
Mocht ik nog iets tegenkomen of op een nieuw idee komen, dan zal ik het laten weten.
Da's balen!
Misschien is de bug ontstaan door laatste update. Als meer mensen er last van hebben, is de kans dat Firemonkeys hiervan binnenkort op de hoogte gesteld wordt en er op korte termijn een bugfix komt, wel wat groter.

Soms komen er door de week korte updates. Het lijkt me in elk geval verstandig om na zo'n update even opnieuw te proberen of het probleem opgelost is.