Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Ik had de missie vorige keer niet gehaald (ik meen toen o.a. door technische problemen), dus ben er nu volop mee bezig. De missie start dan wel weer helemaal van voren af aan.

Wel intensief zo, ik ben nu bezig met:
- Lefkapsels,
- Simstadmarkt Evenement Zwarte Vaatwasser,
- Hans Aan,
- Live-evenement Celebrityhuisdier...

En verder nog de wekelijkse taken, Sociale taken en de overige Sims met hobby's.
Ik dacht eigenlijk dat je dit achter een computer moest doen. Volgens mij stond dit ook in de opdracht erbij.

Edit: Nee, dat was bij een eerdere opdracht (selfie maken).
Het gaat inderdaad zoals Elizaa2016 aangaf.
Een tijdje geleden heb ik via de Simstadmarkt een set extra tijd (24 uur) gewonnen.
Vanmorgen heb ik deze set extra tijd ingezet, maar nu blijkt de missie weer van voren af aan te starten :cry: .

Had ik de set extra tijd moeten inzetten vóórdat de missie was afgelopen?
Ik was in de veronderstelling dat de tijd die verloopt tussen het eindigen van de missie en het inzetten van de set extra tijd, automatisch van de 24 uur afgetrokken zou worden. Niet dus.

Wel vreemd dat het spel na het verlopen van de missie pas vraagt om een set extra tijd in te zetten, om vervolgens zonder waarschuwing de missie opnieuw te starten.
Verwachten ze nu dat ik in 1 dag tijd een missie voltooi die ik zelfs in 1 week niet op tijd voltooid kreeg?
Sim Plist » 06 jan 2019, 14:36 schreef:Een tijdje geleden heb ik via de Simstadmarkt een set extra tijd (24 uur) gewonnen.
Vanmorgen heb ik deze set extra tijd ingezet, maar nu blijkt de missie weer van voren af aan te starten :cry: .

Had ik de set extra tijd moeten inzetten vóórdat de missie was afgelopen?
Ik was in de veronderstelling dat de tijd die verloopt tussen het eindigen van de missie en het inzetten van de set extra tijd, automatisch van de 24 uur afgetrokken zou worden. Niet dus.

Wel vreemd dat het spel na het verlopen van de missie pas vraagt om een set extra tijd in te zetten, om vervolgens zonder waarschuwing de missie opnieuw te starten.
Verwachten ze nu dat ik in 1 dag tijd een missie voltooi die ik zelfs in 1 week niet op tijd voltooid kreeg?
Dat is vaag zeg.
Ik heb ook wel eens extra tijd ingezet, maar deed dat wel toen de missie nog bezig was. Er komt dan gewoon 24 uur bij.
Maar dat de missie opnieuw begint lijkt me toch een bug. Zou het anders wel heel raar vinden! Wat heb je anders aan die extra tijd?
Anjanie schreef:Ik heb het niet gehaald. is dat een probleem?
Het betekent dat je de prijzen die daaraan verbonden zijn, niet gewonnen hebt / voorwerpen niet ontgrendeld hebt.
Het heeft geen verdere gevolgen.
Vaak zijn die prijzen / voorwerpen later wel weer op een of andere manier te winnen / te ontgrendelen of wordt het evenement nog een keer herhaald. Maar die keuze (of en wanneer) ligt bij de spelmakers.
Elizaa2016 schreef:Ik heb ook wel eens extra tijd ingezet, maar deed dat wel toen de missie nog bezig was. Er komt dan gewoon 24 uur bij.
Maar dat de missie opnieuw begint lijkt me toch een bug. Zou het anders wel heel raar vinden! Wat heb je anders aan die extra tijd?
Precies.
Ik denk dat het ook alleen fout gaat als de missie al is afgelopen.
De vraag daarna of je extra tijd wil toevoegen wekt toch de indruk dat je gewoon verder kan spelen, opnieuw beginnen heeft weinig zin.
Een bug lijkt me daarom ook het meest waarschijnlijk.

Ik overweeg nu om een massa LP's te gebruiken, want ik wilde het ontgrendelen van die vaatwasser eigenlijk niet nog een keer mislopen.
Zeker nu ik geen updates voor dit spel meer krijg voor mijn oude iPhone, vrees ik dat dit voorlopig mijn laatste kans is (zolang ik geen nieuwer apparaat aanschaf).