Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

De Afspraak bv die van yogaleraar moet je betalen. Of soc.punten of ruim 200.000 simsdollars! Is verplicht anders kom je niet uit je dagopdracht !?
Dat klopt hetzelfde geld voor de dokter.
Anlove90 » 28 jun 2018, 10:16 schreef:Ik loop vast bij dag 3 hoe moet ik de opdracht maak een ontspannen wandeling om het meer in het park doen? Loop al 3 dagen achter

Alvast bedankt
Die kan ik me niet meer herinneren maar in principe ga je dan met je sim naar het park
Anlove90 » 28 jun 2018, 10:16 schreef:Ik loop vast bij dag 3 hoe moet ik de opdracht maak een ontspannen wandeling om het meer in het park doen? Loop al 3 dagen achter

Alvast bedankt
Bedankt voor je antwoord op mijn vraag!

Weet alleen het antwoord op jouw vraag niet. Ik heb deze opdracht niet gehad namelijk. :o
Ik loop ook vast op dag 3 met het wandelen in het park. Mijn zwangere sim is in het park maar ik zie nergens een manier om haar te laten wandelen. Kan iemand mij hiermee helpen aub, ik loop al behoorlijk achter.

Bedankt
Op je sim zelf klikken dan zou je die optie moeten krijgen.
Als ik op mijn sims click in het park dan krijg ik geen optie om te wandelen. Iemand...???????
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12