Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Het eerste van de 3 evenementen is nu bezig. Als ik het goed begrijp krijg of ontgrendeld je het pakket alleen als je zowel de gewone als steuntaken haal.
Afbeelding
Afbeelding

Advertentie

dat klopt

ik hoop dat we deze pyjama,s ook nog kunnen krijgen en de jurken natuurlijk
Afbeelding

(was van afgelopen zomer..in de baby winkel..tijdelijk..maar ik had ze gemist,vanwege vakantie, vandaar)
Afbeelding
Ze hebben er nu ook taken tussen zitten de je niet in 1 keer kan voltooien.
Voor deze taak heb je 32 sims nodig. Het maximale aantal sims is 34 en als je met een zwangerschap bezig bent 33.
Dus moeten al je sims minimaal tiener zijn om deze taak in 1 keer af te ronde
En het al de 2de keer dat ik deze taak krijg.
chantalle » 28 maart 2019, 09:28 schreef:dat klopt

ik hoop dat we deze pyjama,s ook nog kunnen krijgen en de jurken natuurlijk
Afbeelding

(was van afgelopen zomer..in de baby winkel..tijdelijk..maar ik had ze gemist,vanwege vakantie, vandaar)
Ik weet wel dat deze gewoon te koop waren voor die punten en dat je ze niet eerst moest ontgrendelen.
Wel vreemd dat de meubels en kleding meteen ontgrendeld werden dus niet eerstkopen in de babywinkel.
inmiddels heb ik de gestippelde pyjama gewonnen :)
ben nu bezig voor de zwarte pyjama met de broek met wolken. en een slapende eenhoorn op het hemdje

hoop dat de pyjama,s van de afbeelding ooit nog terugkomen.. ik vind ze er erg leuk uitzien :)
molletje83 » 05 apr 2019, 21:35 schreef:Je bedoeld van de huidige missie?
ik bedoel inderdaad van deze 3 zwangerschaps evenementen.

Die van het plaatje zullen wel uit de echte store komen, vandaar dat ik ze dus niet heb.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12