Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Nog niet geprobeerd en ik denk niet dat je dit zou willen dat terzijde, als je twee wiegjes kan activeren voor de missie moet dit kunnen.
Ik ben het vergeten maar volgens mij begint het meteen.

Advertentie

Galdor » 23 jul 2018, 19:35 schreef:Nog niet geprobeerd en ik denk niet dat je dit zou willen dat terzijde, als je twee wiegjes kan activeren voor de missie moet dit kunnen.
Ik ben het vergeten maar volgens mij begint het meteen.
Ik bedoel eigenlijk dat 1 van de twee zwanger word niet allebei ik heb momenteel alleen nog 2 vrouwen die getrouwd zijn en nog geen kinderen hebben. Maar ik ga wel even een nieuw getrouwd stel maken.
Ah ik las het verkeerd :oops:
Dat kan prima zelfs een man/man koppel kan een baby krijgen.
Daar is Freeplay vrij progressief in.
Ik weet dat een man man koppel op de oude manier een baby kan krijgen.
Ben benieuwd hoe het er uitziet als je op deze manier een man man koppel een baby laat krijgen.
molletje83 » 24 jul 2018, 06:22 schreef:Ik weet dat een man man koppel op de oude manier een baby kan krijgen.
Ben benieuwd hoe het er uitziet als je op deze manier een man man koppel een baby laat krijgen.
Hetzelfde als anders alleen geen zwangerschaps optie.
Ze hoeven niet echt moe te zijn, ik ben het even kwijt maar ik meen dat dit via de telefoon gaat. Of gewoon op een sim klikken om die optie te krijgen.
Manonnetjexo » 28 jul 2018, 06:24 schreef:Hoe oefen ik het kalmeren van een vermoeide Sim? Mijn Sims worden maar niet moe...... :?

Dit is een steuntaak. Thanksxxx
Ik heb deze taak nu ook en je sim hoeft niet moe te zijn voor deze taak je moet gewoon 10 sims dit laten doen via een telefoon.
molletje83 » 22 jul 2018, 22:34 schreef:Ik had nog een vraag ik heb nu voldoende geld om de winkel te bouwen.
Maar wacht even tot het live evenement is afgelopen.

Begint de missie gelijk als je klaar bent met bouwen?
En kunnen er ook 2 vrouwen een baby krijgen op deze manier als ze getrouwd zijn?
Galdor » 23 jul 2018, 19:35 schreef:
Nog niet geprobeerd en ik denk niet dat je dit zou willen dat terzijde, als je twee wiegjes kan activeren voor de missie moet dit kunnen.
Ik ben het vergeten maar volgens mij begint het meteen.


Ik bedoel eigenlijk dat 1 van de twee zwanger word niet allebei ik heb momenteel alleen nog 2 vrouwen die getrouwd zijn en nog geen kinderen hebben. Maar ik ga wel even een nieuw getrouwd stel maken.
Afbeelding

Als het goed begrijp kan ook een alleen staande vrouw een baby krijgen. Dit heb ik nog niet geprobeerd.
Ik ben nu bezig met een vrouw van een lesbiennes stel bij het kliken op de wieg om te beginnen kon ik kiezen wie van de 2 er zwanger word.
Ik heb voor de gein gekeken ik heb een huis daar woont een volwassen vrouw en een oudere man die hebben samen een kind dat ik een tiener. (Doordat de man senior ik geworden zijn ze niet meer getrouwd.) als ik In dit huis een wieg zet kan krijg ik wel de optie om een baby toe toevoegen door zwangerschap dit heb ik nog niet gedaan omdat ik 2 zwangerschappen tegelijkertijd niet handig vind
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 12