Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Het word een zware bevalling.
De zwangere sim heeft haar eigen dagelijkse doelen.
Daarnaast zijn er ondersteunende doelen uitgevoerd door andere sims.
Door alle doelen te voltooien verdien je flesjes dit is de valuta om kleding en meubels te kopen in de babywinkel.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Galdor op 24 jun 2018, 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Advertentie

Ben net een dag bezig met deze missie, het oogt inderdaad pittig.
Vooral ook die steunopdrachten waar je een hoop andere Sims voor nodig hebt!
Je hele stad ligt dan even plat, althans bij mij wel.
Maar we gaan ervoor! :D
Pfff, idd een pittige missie. En dan komt ook het verzamelen er nog extra bij voor de peuterspeelplaats. Heb eigenlijk te weinig sims om dit allemaal netjes op tijd af te ronden waarschijnlijk... Maar ben druk ermee, maar helaas ook niet 24 uur de tijd ervoor.

Ik zit nu op bijna dag 6 en 54% van de steuntaken voltooid, daarnaast bijna het glasstation vrijgespeeld. Ben benieuwd of er mensen zijn die zonder investeren van sociale punten de missies afgerond krijgen.
Om die reden heb ik de ontdekkingsmissie "Bolle buik" nog niet gestart. Het heeft tenslotte geen haast, omdat het geen live-evenement is.

Zodoende kan ik me concentreren op het live-evenement "Droomcrêche". Intussen houd ik dan nog wat Sims over voor de Simstadmarkt. Die sla ik nooit graag over, al was het maar voor de grondstoffen die je kan verdienen voor de eilandmonumenten.

De evenementdatums bekijk ik vooraf op de website van EA, zodat ik weet wanneer eventuele (datumgebonden) live-evenementen starten.
Allebei tegelijk is helemaal pittig. Ik heb Droomcreche al eerder gedaan gelukkig.

Weet iemand of alle artikelen in de babywinkel ook na de missie te koop blijven?
Die pakketten die je kan winnen zeker alleen tijdens de missie?

Afbeelding
Dat mag ik wel hopen want als je alles op telt kan je net het eerste rijtje kleding kopen laat staan alle meubels.
Je kan na afloop zelf weer een baby missie starten, dus op basis daarvan zeg ik dat dit blijft, anders heeft die winkel geen meerwaarde.
Afbeelding
Ik loop vast bij dag 3 hoe moet ik de opdracht maak een ontspannen wandeling om het meer in het park doen? Loop al 3 dagen achter

Alvast bedankt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12