Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Ik dacht de persoonlijke taken zijn goed te doen.
Ben nu bij dag 4 alleen nog bij de laatste taak van dag 3 bezig moest gister ochtend moest ik wachten om de nieuwe dag te beginnen en vervolgens pas een paar uur later kunnen starten.
Hopelijk loop ik de verloren tijd nog in
Laatst gewijzigd door molletje83 op 02 aug 2018, 21:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Advertentie

de baby winkel heeft tijdelijk zomerse pyjama,s en jurken toegevoegd.. te koop met zwangerschapsmuntjes.. deze zijn dacht ik nog 11 of 12 dagen beschikbaar.. het zijn supermooie pyjama,s met watermeloen, ijsje.. ect.. en ik dacht 4 jurkjes met korte mouwen als hoofdprijs nadat alles ontgrendeld is
Afbeelding

misschien moest dit in screenshot topic... maar het past bij het thema en dit bedoelde ik

als jullie liever willen dat ik dit in screenshot topic plaats dan doe ik dat
Had het ook gezien van de pyjama's.
Ik probeer eerst voor de meubels en zo te gaan,dat kost al moeite genoeg.
Kost veel tijd,geld en geduld deze missie! :( ;)
molletje83 » 02 aug 2018, 08:15 schreef:Ik dacht de persoonlijke taken zijn goed te doen.
Ben nu bij dag 4 alleen nog bij de laatste taak van dag 3 bezig moest gister ochtend moest ik wachten om de nieuwe dag te beginnen en vervolgens pas een paar uur later kunnen starten.
Hopelijk loop ik de verloren tijd nog in
Ik begin zo aan de laatst taak van vandaag dus ben toch weer bij waren vandaag niet hele lange taken.
Afbeelding

De dagelijkse doelen ga ik wel halen ben met de laatste bezig en die moet nog een uur of 3.
De steun taken daarin tegen ben ik bang van niet ik heb nu een taak van ongeveer 3 uur maar ik ga zo naar bed en ga niet me wekker zetten midden in de nacht.

Viel me trouwens wel op dat de steuntaken veel het zelfde zijn alleen het aantal sims verschilt nog weleens.

Update ben uiteindelijk op 91 % uitgekomen bij de steuntaken
molletje83 » 31 jul 2018, 17:34 schreef:Ik heb voor de gein gekeken ik heb een huis daar woont een volwassen vrouw en een oudere man die hebben samen een kind dat ik een tiener. (Doordat de man senior is geworden zijn ze niet meer getrouwd.) als ik In dit huis een wieg zet kan krijg ik wel de optie om een baby toe toevoegen door zwangerschap dit heb ik nog niet gedaan omdat ik 2 zwangerschappen tegelijkertijd niet handig vind
Ik ben net voor de 2de keer aan een zwangerschap begonnen nu in dit huis.
Dus je sim hoeft niet meer getrouwd te zijn om een kind te krijgen als het maar een volwassen vrouw is.

Ben benieuwd of ik nu de steuntaken ook ga halen.
Zwangerschap in combinatie met een live evenement is niet te doen
Je houdt bijna geen sims over op te werken of koken voor lp's om de dokter of yogalessen te betalen.

En met de steun taken heb ik ook niet veel geluk krijg telkens een korte taak op het moment dat ik na bed ga en overdag lange taken.
Had dit keer net de 1 na laatste bonus binnen bij de steun en was bij de dagtaken en dag aan het eind van dag 8 gekomen. Terwijl ik die de vorige wel Had gehaald.
ik loop vast bij dag 1, bij de opdracht 'schrijf aan een tafel een brief aan de toekomstige baby'. wanneer ik dit wil doen komen er 2 voetjes boven mijn mannetje. kan iemand even helpen? ;)
2 voetjes wil zeggen dat je Sim niet op de gewenste plek kan komen.
Ofwel er staat iets in de weg, ofwel de tafel staat niet goed gepositioneerd.

Zorg er dus voor dat de weg naar de tafel vrij is.
Als dat niet werkt, helpt het misschien om de tafel 1 of 2 kwartslagen te draaien.
Als beide opties niet werken, zul je de tafel moeten verplaatsen waar meer ruimte is.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 12