Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Die van het plaatje van chantal waren vrij in het begin in tijdelijk in de shop tekoop voor die punten die je tijdens je zwangerschap verdient

Advertentie

Toch nog maar een poging wagen.
Het valt me wel op bij de steuntaken dat je 3% krijg per taak ongeacht hoelang hij duurt.
Afbeelding
Hier had ik net de taak gehad om een avond met de meiden te organiseren.
Afbeelding
Afbeelding
Dat betekend dat je 34 taken moet vol brengen in 9 dagen dat is dus 3,7 taak per dag.
Van die percentages voor de steuntaken was me ook opgevallen beetje teleurstellend.
Het is me eindelijk eens een keer gelukt.
Het is flink plannen en met de steuntaken een beetje geluk hebben. Tot nu had telkens alleen de dagtaken af.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Yay was dit het 3de evenement? Die heb ik net gehaald moest ook niks fout gaan.
Heel eerlijk gezegd 1 pyamaset en 2 meubelstukken totaal 3 om 6 was dat nu echt alle die moeite waard?
Ik heb nu een baby die de babybonus heeft
Met de baby hobby is deze 10 minuten sneller klaar geld dit als hij ouder word ook met werken, planten en producten verzamelen met live missies
We krijgen gedurende deze update weer een nieuwe zwangerschaps missie zag ik.
Limo » 24 jun 2019, 10:46 schreef:
Nina1978 » 05 feb 2019, 20:13 schreef:Dank je wel voor je reactie. Had dat al geprobeerd maar kreeg de optie niet. Ben er net achter dat het een 3 sterren gootsteen moet zijn :D
Dat werkt bij mij ook niet☹️
Dat is vreemd. Wat voor gootsteen gebruik je?
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12