Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
ik hoop dat de kleding en pyjama,s die in eerdere updates waren gekomen weer terug komen
ik heb namelijk een aantal dingen gemist :oops:

Advertentie

Hangt er misschien nog een bubbel boven de zwangerschapswinkel waar je eerst op moet klikken?
Zo nee, wat krijg je te zien als je de zwangerschapswinkel aanklikt?

Anders, als je het nog niet geprobeerd hebt, zou ik nagaan of het helpt om het spel helemaal af te sluiten en opnieuw te starten.
Ik kom niet verder dan dag 1 is zit vast bij deze missie = schrijf brieven aan een tafel om de zwangerschap aan te kondigen

Kan iemand mij helpwn
Brokjes schreef:Ik kom niet verder dan dag 1 is zit vast bij deze missie = schrijf brieven aan een tafel om de zwangerschap aan te kondigen

Kan iemand mij helpwn
Als het goed is, zou je die optie moeten krijgen als je op een stoel bij een eettafel klikt.
Als dat niet werkt, geef dan even precies aan wat er mis gaat. Krijg je die optie niet te zien als je op een stoel klikt of wil de Sim er niet gaan zitten?
Sim Plist » 04 jan 2020, 01:02 schreef:
Brokjes schreef:Ik kom niet verder dan dag 1 is zit vast bij deze missie = schrijf brieven aan een tafel om de zwangerschap aan te kondigen

Kan iemand mij helpwn
Als het goed is, zou je die optie moeten krijgen als je op een stoel bij een eettafel klikt.
Als dat niet werkt, geef dan even precies aan wat er mis gaat. Krijg je die optie niet te zien als je op een stoel klikt of wil de Sim er niet gaan zitten?
Je krijgt voetjes (Sim kan er niet bij komen) bij een gedekte tafel of als het tafelblad niet vrij is bij de stoel waarop je klikt. Voorts moet de stoel bereikbaar zijn via de zijkant om erop te kunnen gaan zitten.
Ik dacht: ok, ik moet nu 9 dagen geduld hebben voor een baby, in plaats van 1 dag maar dan kost het me in elk geval geen 50.000 simdollars. Boy, was I wrong! Eerste dag, opdracht dat je de dokter moet betalen, bij mij 519.000 simoleans of 13 levenspunten, die ik niet had. Dag 2, de yogalerares wil een bedrag in de 6 ton. Wat zijn dit voor een malle prijzen? Dus ik vermoed dat de totale kosten voor deze baby zo’n 5 miljoen gaan worden.

Wat ik wil weten, want ik ben na dag 1 al gedesillusioneerd, wat gebeurt er als ik nu gewoon helemaal niks meer doe, komt er dan nog een baby?
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12