Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Lol » 03 jul 2016, 09:05 schreef:Hej mensen :D
Ik heb een probleem ik zit nu in de missie op weg naar de top maar ik moet zo muzieknoten maken met microfoon maar ik vind die microfoon nergens :(
Plies help me

deze kun je bij de Dumpwinkel vinden onder het kopje van hobby spulletjes, of in de winkelcatagolus onder het kopje tiener

Advertentie

Ik ben met deze missie bezig en het viel me op dat ik nog 6 dagen over heb om het instrumentenpakket te krijgen. Terwijl er in de walkthrough 4 dagen en 15 uur. Ik ben er gisteren of maandag aan begonnen.
Ik denk dat ze het langer de tijd hebben gegeven, omdat je soms dubbele muzieknoten krijgt. En het anders niet eerlijk zou zijn dan als je niet dezelfde krijgt.
Ook viel het me op dat ik bij de opdracht 6 muzieknoten verdienen al bij 66% heb en nog maar 6 dagen te gaan. Denk dat dat wel gaat lukken (als ik wel genoeg simfreeplay speel (, maar dat gaat wel lukken :lol: (behalve 's morgens soms (vanwege school))) :lol:
Missies kunnen in de loop der tijd veranderen. Toen de missie voor het eerst verscheen in 2013 krijg je er korter de tijd voor. Ook zijn sommige taken veranderd en is de duur van bepaalde opdrachten kort/langer geworden. Ik heb in ieder geval nu de opmerking in de eerste post over de duur weggehaald zodat het niet meer voor verwarring zorgt. :)

Maar fijn om te horen dat ze het wat makkelijker hebben gemaakt. En veel succes nog! :)
Ik heb het ruim binnen de tijd gehaald (dankzij lp), maar kreeg wel soms dubbele. Toevallig had ik bij een rij dat ik de opdracht zelf ging voltooien met lp, waarbij ik een dubbele kreeg. Bij een andere rij ging ik ook met lp door te 'dobbelen' de laatste proberen te krijgen en dat lukte wel :lol: .
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8