Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Bij de hobbie tienerster kan maar 1 sims tienerster zijn. Ik weet niet of dat wel kan bij de buren.
Mijn tiener doet niets anders maar idd het schiet niet op.
Meisk » 29 apr 2017, 15:01 schreef:Hallo kan iemand mij helpen? Ik heb deze missie binnen de tijd voltooid maar ik kan geen gratis premium pakket vinden??? Ik moet ervoor betalen?
Kijk je in de dumpshop bij de hobby items of de gewone winkel?
Je ontgrendeld ze inderdaad in de dumpwinkel. Maar dan kosten ze nog lp.
Het kan heel goed zijn dat ze ooit gratis waren, maar nu niet meer alleen moet dan de tekst worden aangepast in de walktrough. Ik kan het me niet meer voor de geest halen, wel dat er een set met 3 sterren gratis was en daarnaast ook een premium 3 sterren set.
Goed nieuws sinds de laatste update kan je 5 tieners de tienerster hobby laten doen. Dit komt zeer goed uit vanwege een aankomend evenement voor deze hobby.
Afbeelding
Hoi, kan iemand mij vertellen hoe ik aan een microfoon kom? Ik heb echt overal gekeken maar nergens te zien. Ook heb ik bij mijn buren gekeken of zij deze had staan maar ook daar geen microfoon te zien. Iemand tips hoe ik nu verder kan???
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8