Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Het kopje tieners...hmm...
Weet je zeker dat je in de dumpwinkel kijkt en niet in de woonwinkel? Mijn dumpwinkel heeft geen tabblad tieners, alleen het tabblad carriére en hobby. Je vindt de dumpwinkel vanuit het stadsscherm onder het park.
Sim Plist » 13 feb 2018, 21:24 schreef:Het kopje tieners...hmm...
Weet je zeker dat je in de dumpwinkel kijkt en niet in de woonwinkel? Mijn dumpwinkel heeft geen tabblad tieners, alleen het tabblad carriére en hobby. Je vindt de dumpwinkel vanuit het stadsscherm onder het park.
Ik weet zeker dat ik daar kijk ik kan daar wel de gitaren en drums kopen maar geen microfoon. Zelfs bij mijn buren gekeken of zij misschien ergens een microfoon hebben staan zodat ik daar mijn missie kan afmaken maar helaas.
Heel vreemd dat de microfoon er niet staat en de rest wel. Als je daar ook een tabblad tieners hebt staan, is die misschien tijdelijk aangemaakt.

Ik weet even geen permanente oplossing, maar als je Facebook hebt, kun je mij toevoegen (Facebooknaam Sim Plist) en gebruik proberen te maken van mijn microfoon (op het perceel naast het buurtcentrum). Ik weet niet of dat gaat werken, sommige taken kun je alleen in je eigen stad uitvoeren. Maar het valt te proberen.
Sim Plist » 13 feb 2018, 21:47 schreef:Heel vreemd dat de microfoon er niet staat en de rest wel. Als je daar ook een tabblad tieners hebt staan, is die misschien tijdelijk aangemaakt.

Ik weet even geen permanente oplossing, maar als je Facebook hebt, kun je mij toevoegen (Facebooknaam Sim Plist) en gebruik proberen te maken van mijn microfoon (op het perceel naast het buurtcentrum). Ik weet niet of dat gaat werken, sommige taken kun je alleen in je eigen stad uitvoeren. Maar het valt te proberen.
Ik zal het proberen om het via jou sims te doen. Mocht het niet lukken dan heb ik pech.
Ik kan me vergissen, maar ik meen me nog te herinneren dat de instrumenten één voor één ontgrendeld worden, dus dat het volgende instrument pas te koop is nadat de opdracht met het voorafgaande instrument volledig volbracht is.

Misschien kun je van de betreffende Sim (dus de Tienerster) bij de hobby's even controleren of van alle 4 de voorgaande instrumenten (dus keyboard, basgitaar, drums en electrische gitaar) steeds alle 3 de muziekstukken zijn gecomponeerd. Zoniet, probeer die dan eerst te voltooien.
Naat2 » 13 feb 2018, 18:48 schreef:Hoi, kan iemand mij vertellen hoe ik aan een microfoon kom? Ik heb echt overal gekeken maar nergens te zien. Ook heb ik bij mijn buren gekeken of zij deze had staan maar ook daar geen microfoon te zien. Iemand tips hoe ik nu verder kan???
Welke instrumenten heb je wel?
Als je de hobby voor de eerste keer doet speel je per keer een instrument vrij de microfoon als laatste.

Of je de opdracht voor een hobby bij buren kan uitvoeren zie je vrij eenvoudig door de takenlijst te openen.
Vroeger kreeg je inderdaad de Premium set gratis, maar dit is aangepast.

In plaats daarvan is de Premium set aangepast tot 3-sterren-instrumenten. Daardoor kun je je hobby-collecties sneller bijeen krijgen zonder de originele 3-sterren-instrumenten (de zogenaamde "dure" instrumenten) die LP's kosten, te kopen. Maar je moet nu wel betalen voor die Premium-instrumenten (behalve kennelijk de microfoon, maar die informatie heb ik niet terug kunnen vinden. Wellicht is dit pas later weer aangepast).

Behalve het uiterlijk en de kosten is er geen verschil meer tussen de Premium instrumenten en de dure instrumenten.
Hallo allemaal,
Ik weet misschien dat dit niet op te lossen is maar ik wou toch hier is proberen! :D
Dus ik zit aan de missie ‘Op weg naar de top’ bij de 1e taak namelijk een stapel tijdschriften kopen...
Ik heb een glitch gedaan met tijdschriften dus nu heb ik er iets in de 62 000.
Ik kan dus geen nieuwe stapel KOPEN dus ik zit vast.
Iemand een oplossing,
Alvast bedankt
Leonie2005!
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8