Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
De tienerster missie De weg naar de top start nadat je de piraat en zijn godin missie hebt gehaald en niveau 20 hebt bereikt. In dit topic kan je een walkthrough vinden over hoe je deze missie moet volbrengen.

Beloningen
- Als je De weg naar de top missie volbrengt ontgrendel je het Beroemde Simstad-bord.
- Volbreng deze missie binnen de tijd om het premium Tienerster instrumentenpakket te ontgrendelen.

Tienerster – De weg naar de top Walkthrough
Afbeelding
1. Koop een stapel tijdschriften. De stapel tijdschriften kan je in het woonkamergedeelte van de woonwinkel (koopmodus) vinden. Je kan ze niet op de grond plaatsen, maar bijvoorbeeld wel op een bijzettafeltje.
2. Laat een tiener het tijdschrift tienerster lezen ( 4 minuten en 33 seconden).
3. Laat een tiener een grappige kattenfilmpje bekijken via de computer (1 uur en 40 minuten***, 1 uur en 50 minuten**, 2 uren*).
4. Stuur een tiener naar het park.
5. Maak een plan om beroemd te worden via het schoolbord dat staat op de aanlegsteiger bij het park (6 uren en 10 minuten).

Afbeelding
6. Koop een keyboard in de woonwinkel (staat bij het tienergedeelte).
7. Schrijf een lied via het keyboard (48 minuten***, 54 minuten**, 1 uur*).

Afbeelding
8. Schrijf 3 muziekstukken. Je moet bij de opdracht alle muzieknoten bij het keyboard halen. Het is niet vanzelfsprekend dat je elke keer een nieuwe muzieknoot vindt. De kans dat je zeldzamere muzieknoten vindt wordt groter als je een instrument van twee of drie sterren (5 LP of 10 LP) aanschaft. Ook duurt het bij de instrumenten die LP kosten minder lang om het schrijven van een muziekstuk af te ronden. Bij de instrumenten die hierna volgen zal het telkens ook langer gaan duren om een muziekstuk te schrijven.
9. Schrijf 6 muziekstukken. Laat je Sim op de basgitaar spelen totdat je alle muziekstukken hebt verzameld (1 uur en 40 minuten***, 1 uur en 50 minuten**, 2 uren* per poging)
10. Schrijf 9 muziekstukken. Laat je Sim op het drumstel spelen totdat je alle muziekstukken hebt verzameld (2 uren en 20 minuten***, 2 uren en 40 minuten**, 3 uren* per poging).
11. Schrijf 12 muziekstukken. Laat je Sim op de elektrische gitaar spelen totdat je alle muziekstukken hebt verzameld (3 uren en 10 minuten***, 3 uren en 40 minuten**, 4 uren* per poging).
12. Schrijf 15 muziekstukken. Laat je Sim zingen via de microfoon totdat je alle muziekstukken hebt verzameld (4 uren***, 4 uren en 30 minuten**, 5 uren* per poging).

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Als je alle muziekstukken hebt verzameld (doel 12) dan ontgrendel je het Beroemde Simstad-bord. Je kan dit bord aan de rechterkant van de kaart vinden. Om de items te verzamelen die je nodig hebt voor het upgraden van het Beroemde Simstad-bord moet je een nieuwe collectie beginnen bij de hobby tienerster. Je kan deze items verdienen door alle muziekstukken opnieuw te gaan verzamelen.


Afbeelding
Als je de weg naar de top missie binnen de tijd hebt afgerond, dan krijg je ook nog het premium Tienerster instrumentenpakket. In de woonwinkel kan je dan bij het tienergedeelte gratis instrumenten met drie sterren vinden die ook een iets andere kleur hebben.

Volgende missie: Volwassenheid
Vorige missie: De piraat en zijn godin

Laatst gewijzigd: 9-7-2016

Advertentie

Afbeelding
Je kan het beroemd Simstad-bord pas bouwen als je al deze onderdelen hebt verzameld. Soms krijg je items bij een willekeurige interactie die je tiener voltooit (erg zeldzaam) en je kan er inderdaad meer verdienen door muzieknoten te verzamelen. Ik ben het met je eens dat dit vrij lang kan duren, mijn tienerSim heeft ook al een aantal keer alle muzieknoten verzameld maar ik heb ook nog steeds niet alle items. Maar ik vrees dat er geen snellere manier is om hier aan te komen tenzij je LP gebruikt om de resterende items te kopen.
Hey, ik heb dus ook dat ik aan opdracht 6 zit, en al bijna 15 muziekstukken heb geschreven maar de opdracht niet weg gaat. Ik hoop dat dit zal opgelost worden als ik ook de andere muziekinstrumenten heb. Maar ik heb wel nog een vraagje ik heb al een jonge sim. Maar hoe kan ik nog een baby krijgen want ik kan dit nergens terug vinden ik kan alleen via de telefoon "peuter adopteren". Maar daar moet ik voor betalen. Als het niet anders kan zal ik dit doen maar ik heb toch liever een Andere oplossing . Grtjs fie.
Ik denk dat dat inderdaad een bug is dat de opdracht niet voltooid.

Je kan op dezelfde manier nog een baby krijgen: een wieg plaatsen in het huis van een getrouwd stel. Vervolgens klik je erop om een nieuwe baby toe te voegen. Als je al aan het maximale aantal Sims in je stad zit voor je huidige niveau dan moet je dus eerst een nieuwe plek voor een Sim vrijspelen.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8