Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Ik ben in de missie met de buitenaardse wesen osiris nu staat er dat ik 16.000 sim Dollar moet uitgeven aan willekeurige elektronica. Maar wad ik ook koop en hoe duur ook hij gaat niet door iemand een idee. :?

Advertentie

Lastig, want zo lang je spullen koopt uit de elektronica sectie zou het eigenlijk gewoon moeten werken.
Misschien zit er een bug in dat een of enkele spullen die je koopt niet meetellen, maar zo te lezen heb je ook al veel andere spullen gekocht.

Ik kwam op internet eigenlijk maar een paar klachten hierover tegen, zo'n 4 of 5 jaar geleden (zonder oplossing). Misschien is er toch een bug die maar in heel bepaalde gevallen optreedt.

Firemonkeys aanschrijven is een optie, maar wel een heel gedoe.
Als je toch nog wil proberen met meer te kopen de opdracht te voltooien, kun je misschien gebruik maken van de Youtube video's die er op internet over te vinden zijn en dan hetzelfde kopen als in die video's.
In het Engels heet de missie "An Alien Concept: Weather Machines", dus dat zou je als zoekopdracht kunnen gebruiken. Er zijn in elk geval een paar videos over te vinden, o.a. door The Girl who Games (op 6 minuten in de video):

https://www.youtube.com/watch?v=9PyS9l-nqLk
LittleTT schreef:Kan er iemand mij zeggen wat ik moet doen om te onderhandelen met simetende plant in het buitenaards concept?
Je zal eerst iets moeten planten op een tuinperk, waarbij een Sim-etende plant kan ontstaan. Sla heeft wat dat betreft het kortste tijd nodig (45 minuten).
Als je sla plant op een tuinperk, zie je in het menu ook een groene afbeelding van een Sim-etende plant erbij staan. Hou er rekening mee dat er alleen" een kans" is dat die Sim-etende plant ontstaat, dus je zal het wellicht een paar keer opnieuw moeten proberen.

Daarna kun je op die plant klikken en kiezen voor "onderhandelen",