Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
stefanielanden schreef:Heel erg bedankt voor de oplossing anders was ik er nooit uitgekomen :D
Graagedaan :D

Advertentie

Bij de taken voor vandaag heb je 15(!) Sims nodig per opdracht.
Iemand enig idee hoe je dat in 1 keer doet als er maar 10 op een kavel kunnen? Als je het in delen moet doen ga je deze dag nooit halen in de beschikbare tijd.
Of begrijp ik de opdracht niet goed?
MasjaD » 29 jun 2021, 09:36 schreef:Bij de taken voor vandaag heb je 15(!) Sims nodig per opdracht.
Iemand enig idee hoe je dat in 1 keer doet als er maar 10 op een kavel kunnen? Als je het in delen moet doen ga je deze dag nooit halen in de beschikbare tijd.
Of begrijp ik de opdracht niet goed?
Ik heb het gevonden: Je kunt deze opdrachten op beide kavels in Sim Springs tegelijk uitvoeren!
Hallo,
Weet iemand wat je moet doen bij ‘Ruim geheimzinnige afval op’? —> zandzone’
t_mn21 » 04 jul 2021, 11:43 schreef:Hallo,
Weet iemand wat je moet doen bij ‘Ruim geheimzinnige afval op’? —> zandzone’
Als ik me goed herinner dan liggen er in en om het huis vuilniszakken (of ander rommel?) Die moet je aanklikken dan krijg je de optie te zien!
Hoi. Ik ben ook benieuwd wat je moet doen bij Zand zone en dan “ruim geheimzinnig afval op”. In de beschrijving staat “bij een plant” Er ligt geen afval bij een plant (ook zijn er geen planten). Ik heb extra planten gekocht omdat ik dacht dat dat misschien zou helpen. Het afval wat op het terrein ligt is het ook niet.
Ah gevonden! Uiteindelijk gelukt door een ‘plant in witte pot’ te plaatsen. Dan verschijnt de opdracht