Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Bij mij nog geen Elizaa te bekennen :roll: .
Ben benieuwd of MasjaD straks wel zichtbaar wordt. Anders is er toch nog een andere factor die een rol speelt.

Advertentie

Sim Plist » 02 feb 2021, 14:51 schreef:Bij mij nog geen Elizaa te bekennen :roll: .
Ben benieuwd of MasjaD straks wel zichtbaar wordt. Anders is er toch nog een andere factor die een rol speelt.
Ik heb precies gedaan wat je hebt geschreven over die instellingen in Facebook!
Ik ben benieuwd of ik al weer in je lijstje voorkom!
Jij staat er bij mij nog steeds in!
Elizaa2016 schreef:Ik nog niet?
Nee... :cry:
Als je die stappen wel had uitgevoerd, vrees ik dat er nog meer is wat de zichtbaarheid beïnvloedt. Misschien kun je in dat geval nog even nagaan of die instelling ook goed is opgeslagen en nog steeds op 'vrienden' staat.

Maar het is al vreemd dat MasjaD jou wel kon zien en ik niet.
Sim Plist » 03 feb 2021, 14:21 schreef:
Elizaa2016 schreef:Ik nog niet?
Nee... :cry:
Als je die stappen wel had uitgevoerd, vrees ik dat er nog meer is wat de zichtbaarheid beïnvloedt. Misschien kun je in dat geval nog even nagaan of die instelling ook goed is opgeslagen en nog steeds op 'vrienden' staat.

Maar het is al vreemd dat MasjaD jou wel kon zien en ik niet.
Ja vreemd is het sowieso.

Heb het nog eens aangepast, dus hoop dat je me nu weer zie in je lijst!
Ja dat hielp, je bent er weer! :D

Inmiddels ben ik er ook achter dat het probleem apparaat-gebonden is. Ik had het spel even overgezet naar mijn PC met een Android-emulator. Daar zag ik wel alle (71) actieve buren die ik eerst had. Maar mijn iPhone ziet er maar 13.
Sim Plist » 03 feb 2021, 16:17 schreef:Ja dat hielp, je bent er weer! :D

Inmiddels ben ik er ook achter dat het probleem apparaat-gebonden is. Ik had het spel even overgezet naar mijn PC met een Android-emulator. Daar zag ik wel alle (71) actieve buren die ik eerst had. Maar mijn iPhone ziet er maar 13.
Gelukkig!

Er zal wel iets technisch niet goed zijn bij Sims denk, hopen dat het gauw helemaal opgelost is.
Sim Plist » 01 feb 2021, 02:44 schreef:Nou, na een hoop lezen en testen, denk ik dat ik een 'oplossing' heb voor spelers die buren kwijt zijn (helaas alleen met betrekking tot Facebook).

'oplossing' tussen aanhalingstekens, want je buren zullen bereid moeten zijn jouw probleem op te lossen :roll: .

Dit zijn de instructies voor je buren (ik hoop dat het bij alle apparaten ongeveer hetzelfde eruit ziet):

- Ga via een internetbrowser naar je Facebookpagina en log in (als je niet al automatisch ingelogd bent).
- Klik op het driehoekig pijltje rechtsboven in beeld (menu) en kies voor 'instellingen en privacy' en vervolgens voor 'instellingen'.
- Klik in de linkerkolom op 'Apps en websites'.
- Als het goed is, zie je nu de app 'The Sims Freeplay' in beeld. Klik op 'Bekijken en bewerken' (rechts ernaast).
- Klik op het keuzemenu rechts naast de tekst 'Wie kan zien dat je deze app gebruikt?' en stel dit in op 'Vrienden'.
- Kies beneden voor 'Opslaan'.

Als je buur deze stappen doorlopen heeft, zou je hem / haar weer moeten kunnen zien.
Misschien ook handig om deze stappen zelf even te doorlopen, als je voor je buren onzichtbaar bent ;) .

Geen garantie dat dit bij iedereen werkt, maar bij mijn testaccount loste dit het probleem op.

Iedereen alvast bedankt voor de moeite! :D
Dit heeft geholpen bij mij!!! Superblij :D thank youu