Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Dag beste medespelers,

Het is mijn eerste maal dat ik een berichtje zet op dit forum, dus schiet me niet af als ik het fout heb gepost....
Ik ben bezig met de kerstmanperikelen, mijn sim was net met de slee naar het huis gebracht en had de machine gecontroleerd. Maar omdat haar behoeftes in het rood stonden heb ik ze terug naar huis gestuurd en wou ik de volgende uitdaging (zoek naar aanwijzigen) met andere sims uitvoeren.
Nu weet ik niet hoe ik in de werkplaats van de kerstman geraak. Kan iemand me helpen?? Bedankt alvast en veel speelplezier!

Advertentie

Hoi,

het is even geleden dat ik deze missie gedaan heb, maar ik neem aan dat je met een Sim naar de kerstman toe moet gaan en dan op de kerstman klikken. Je zal dan wel een optie krijgen om je voor te stellen.

De kerstman zal wel in de Simtracker staan (het overzicht waar ook al je Sims staan), anders misschien even met de slee in het park naar de kerstman gaan.
Hoi, stomme vraag misschien. Maar ik moet de rommel van de vuilnisbak opruimen alleen staat deze nog overeind. Heb hem zelf al omtrapt en daarna 'opruimen' gekozen maar dat is niet voldoende. Iemand een idee? Bedankt alvast! :)