Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
molletje83 » 16 maart 2020, 21:43 schreef:Ik heb een manier gevonden om meer glas te verzamelen. Als je in de laaste minut het glas afkoopt ontvang je door 1 sp de bonus die je nog niet ontvangen heb ontvangen door bonus te innen.
Bij 2,5 uur is de totale bonus 100 stuk stel je heb 1 x een bonus ontvangen van 10 dan krijg je door 1 sp te gebruiken in de laatste minuut 90 voorwerpen extra.
Bij de langere tijden gaat het om een grotere bonus weet alleen niet precies hoeveel het er zijn.

Dit geld natuurlijk ook voor de andere voorwerpen maar dat is na mij idee niet relevant die krijg je meestal toch wel bij elkaar.
Bij het glas is de bonus bij 2,5 uur 100 en bij 4,5 uur 200 ik verwacht dat het 300 is bij 6,5 en 400 bij 8,5 ben gister vergeten te kijken hoe groot hij was bij 8,5zal vanavond even kijken als ik het niet vergeet.
Ik had gezegd in de laatst minuut is het 1 sp maar het is van 1 minuut en 59 seconden.
Update het is 400 Sp's bij 8.30

Advertentie

Misschien dat ik het verkeerd begrijp, maar die bonus krijg je toch altijd?

Bonus op de foto is iets lager, omdat ik al 5 kwartier bezig ben. Aan het begin staat het altijd op 100 bij mij.

Afbeelding
Die bonus krijg idd ook door telkens bonus te verzamelen maar nooit helemaal want hij gaat bij 2,5 uur volgens mij niet hoger dan 10 tot dat je hem geint heb maar door van 1 min en 59 seconden 1sp te gebruiken krijg je de bonus die je niet geint heb er bij.
En anders alleen die 620 glazen.

Ik ga alles wel rede heb alleen een nog me twijfels over de sleutels daar moet ik er nog 220 van met nog 1 x de dagbonus te gaan dat is in totaal 32 moet ik er nog 188 draaien hoop dat de bloem een beetje mee werkt vandaag en dat heb ik de 2 de dag sprinkhanen gedraaid.
Afbeelding
@molletje83:

Ja, dat is waar, je krijgt soms nog iets meer dan 10 per keer.
Fijn dat je het denkt te gaan halen!
Ik niet maar vind Ik deze keer niet zo erg, ben niet zo weg van de prijzen,haha.
Gymnasticgirl_03 schreef:Ik heb de villa! :o
Gefeliciteerd! :D

Ik ga hoogstwaarschijnlijk bouwmunten te kort komen, of ik moet heel veel geluk hebben met draaien. Maar dat weet ik morgen pas.
Inmiddels heb ik wel wat SP's bijeen verdiend, daarmee zal ik het nog wel kunnen opvangen.
Sim Plist schreef:Ik ga hoogstwaarschijnlijk bouwmunten te kort komen, of ik moet heel veel geluk hebben met draaien.
Op de valreep nog 3 keer een 1 gedraaid :mrgreen: .
Nou ja, heb het toch gehaald met 63 SP's voor de 63 bouwmunten die ik te kort kwam. Maar zonder die 3 sprinkhanen die ik eerder draaide, was de SP-schade wel aanzienlijk groter geweest.
Elizaa2016 » 19 maart 2020, 12:40 schreef:@molletje83:

Ja, dat is waar, je krijgt soms nog iets meer dan 10 per keer.
Fijn dat je het denkt te gaan halen!
Ik niet maar vind Ik deze keer niet zo erg, ben niet zo weg van de prijzen,haha.
Als je meer dan 10 bonus krijg heb je waarschijnlijk ook langer dan 2,5 uur geselecteerd. Zover ik weet krijg je max 10 per keer bij 2,5uur