Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

De draaibloem begint goed ik gebruik hem in het begin alleen om minimaal 10 sleutels te draaien tot ik geen kaarsen meer nodig heb voor de prijzen. Gister draaide ik met de gratis draai al 3 lieveheersbeestje. Vandaag begon ik met 3 vlinders dus moest ik nog een keer draaien en toen kwamen er 3 sprinkhanen :P
Lekker begin dus
Zo dat begint goed voor jou molletje83!

Jammer dat je bij deze live evenementen nooit je extra tijd muntjes in kan zetten.
Weet iemand waar je kan zien hoeveel van die extra tijd muntjes je hebt?
Je krijgt deze als je VIP bent.
@molletje83
Oh wow dat is zeker een lekker begin :D .

@Elizaa2016
Het schijnt dat je het aantal extra tijd muntjes alleen kan nakijken als er een evenement bezig is waar je die kan inzetten.
Ik ben geen VIP maar heb inmiddels wel een stuk of 4 van die muntje, die je soms als hoofdprijs kan winnen bij een marktplaatsevenement. Ik heb er ooit wel eens één gebruikt en als ik me goed herinner, krijg je het aantal beschikbare muntjes te zien op het moment dat je klikt op "extra tijd toevoegen". Maar je kan er dan nog steeds ervoor kiezen om toch geen muntje in te zetten.
Sim Plist » 11 maart 2020, 17:39 schreef:@molletje83
Oh wow dat is zeker een lekker begin :D .

@Elizaa2016
Het schijnt dat je het aantal extra tijd muntjes alleen kan nakijken als er een evenement bezig is waar je die kan inzetten.
Ik ben geen VIP maar heb inmiddels wel een stuk of 4 van die muntje, die je soms als hoofdprijs kan winnen bij een marktplaatsevenement. Ik heb er ooit wel eens één gebruikt en als ik me goed herinner, krijg je het aantal beschikbare muntjes te zien op het moment dat je klikt op "extra tijd toevoegen". Maar je kan er dan nog steeds ervoor kiezen om toch geen muntje in te zetten.
Bedankt voor je antwoord.
Was al bang dat het alleen kon tijdens een evenement. Afwachten maar!
Ik heb een manier gevonden om meer glas te verzamelen. Als je in de laaste minut het glas afkoopt ontvang je door 1 sp de bonus die je nog niet ontvangen heb ontvangen door bonus te innen.
Bij 2,5 uur is de totale bonus 100 stuk stel je heb 1 x een bonus ontvangen van 10 dan krijg je door 1 sp te gebruiken in de laatste minuut 90 voorwerpen extra.
Bij de langere tijden gaat het om een grotere bonus weet alleen niet precies hoeveel het er zijn.

Dit geld natuurlijk ook voor de andere voorwerpen maar dat is na mij idee niet relevant die krijg je meestal toch wel bij elkaar.
Laatst gewijzigd door molletje83 op 17 mar 2020, 10:52, 2 keer totaal gewijzigd.
Ja, die worden inderdaad omgezet in Simdollars.

Mijn balk is net voorbij de Terra Koper Keukens. Ik heb wat vertraging opgelopen, maar had gisteren wel geluk dat ik 3 sprinkhanen draaide.
Mijn stand op dit moment:
26.520 Kaarsen (een aantal kaarsen was al omgezet in bouwmunten)
60.519 Keramische voorwerpen
42.351 Sieraden
15.200 Glazen voorwerpen
564 Bouwmunten

De glazen voorwerpen en bouwmunten (en dus ook Kaarsen) zijn vaak het meest kritisch.

Ik streef er altijd naar om 6 keer per dag 2,5 uur voorwerpen te maken en 's nachts 8,5 uur. Als dat enigszins redelijk lukt, kom je meestal wel in de buurt van wat nodig is voor deze live evenementen, is mijn ervaring.
Ik ben hier. Heb net me sims weer aan het werk gezet voor 2,5 uur.
Afbeelding

Heb voor het weekend een paar dagen vertraging op gelopen door dat ik verkeerd had ingeschat waarneer pauze had waardoor me sims 2 a 3 uur niks deden ook ben een keer in slaap gevallen waar door ook een paar uur niks gedaan hadden.

Moet nog 3 dingen kopen.