Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Galdor » 28 jan 2020, 15:58 schreef:De tuin en prieel zijn wel leuk helaas alle kavels vol dus dan zal ik iets moeten opofferen.

Bij mij zijn me kavels ook allemaal vol ondertussen het kersthuis heeft de laatste in beslag genomen. Wel leuk dat je telkens een huis kan winnen maar de kavels raken hierdoor ook vol
Bij mij zit het tot nu toe ook niet echt mee met bouwmunten draaien.

Mijn ontgrendelbalk zit bijna op het einde. Maar ik heb één dag bijna niet kunnen spelen, anders zou die balk waarschijnlijk nu op het einde zitten.
Dus ik heb alles ontgrendeld, behalve de hoofdprijs (om die te ontgrendelen dien je ook eerst alle voorgaande prijzen te kopen). En daar zit altijd de grootste uitdaging. Bij de Live Evenementen is het altijd de vraag of je op tijd voldoende glazen voorwerpen en bouwmunten bijeen kan krijgen om alles wat ontgrendeld is, te kunnen kopen. Ik heb er nog flink wat nodig, dus dat wordt spannend.
Helemaal op het laatst had ik ineens veel geluk met de draaiplant (3x kort achtereen 20 gedraaid), waardoor ik toch nog voldoende bouwmunten bijeen kreeg.
Glas had ik wel tekort, ongeveer 4000. Dat is ongeveer de hoeveelheid die ik misgelopen ben op die dag dat ik vrijwel niet heb kunnen spelen. Inmiddels had ik voldoende SP's bijeen om dat af te kopen (en anders had ik nog wel een voorraad LP's die ik kan omzetten).

Het maakt veel uit of je je Sims per dag nog net een extra 2,5 uur kan laten werken. Het lijkt erop dat 6 x 2,5 uur per dag en 1 x 8,5 uur 's nachts nodig is om het te halen zonder SP's te gebruiken.

Voorraden aanvullen met SP's doe ik nooit, omdat het volgens mij relatief meer SP's kost dan wanneer je die SP's op het eind van het evenement gebruikt om een prijs te kopen.