Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
De is weer een sim Race.
Dit keer met meer prijzen naast de draaimuntjesen op dag 6 krijg je 2 muntjes.
En dat zijn de volgende:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Met als hoofdprijs hier ziet ook kapsels bij en meer kleding dan je hier zie.
Afbeelding
Dag 1 zag er kwa tijden het zelfde uit als de vorige keren.

Advertentie

Er zitten leuke prijzen bij maar weet nog niet of ik hem helemaal ga doen ik begin met dag 1 en 2 en kijk dan wel of ik verder ga ligt er een beetje aan hoe duur het weer wordt.
molletje83 » 15 jan 2020, 19:31 schreef:Er zitten leuke prijzen bij maar weet nog niet of ik hem helemaal ga doen ik begin met dag 1 en 2 en kijk dan wel of ik verder ga ligt er een beetje aan hoe duur het weer wordt.
Ja, Ik kijk ook even hoe het gaat.
Prijzen zijn leuk, maar je moet er een hoop voor over hebben.

Succes in ieder geval!
molletje83 schreef:Ik moet wel een end komen draai net 500 Sp's
Ohh super, gefeliciteerd!
Ik was toch ook maar aan de Simrace begonnen ondanks de hoge kosten. Ik dacht er ook al over om SP's te gaan gebruiken om Simdollars te sparen. Het zal er een beetje vanaf hangen hoeveel SP's nodig zullen zijn.
LP's krijg ik best veel binnen, dus kan er best wat omzetten naar SP's met de Socialepuntenbloem.

Ik vraag me trouwens af of de kosten voor minder ver gevorderde spelers even hoog zijn. Want dan lijkt het helemaal ondoenlijk.
Ik had ook wel een beetje geluk.
Ik heb 2 apparaten waar ik de sims op kan spelen. Soms sla ik hem met sp draaien weleens voor het draaien in de cloud op om te kijken op welk apparaat ik de meeste Sp's krijg dit had ik nu ook gedaan en dacht ik draai eerst even de simslions en daarna Sp's toen draaide ik bij de lions 3 pompoenen en bij de Sp's 3 paprika's dus ik spel terug gehaald en eerst de Sp's gedraaid en toen kreeg ik daar 3 pompoenen dus 500 Sp's.
Is iemand er al achter hoe je deze selfie maak.
Afbeelding

Ik heb wel het idee dat ze de race makkelijker hebben gemaakt. Behalve dat de park opdracht een hoop geld kost gelukkig heb ik genoeg Sp's ik doe de opdracht wel als laatste en kijk dan wat goedkoper is de dag afkopen op tijd in korter gister was afkopen goedkoper.