Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Gefeliciteerd!
Ik heb hem ook gehaald, maar eveneens een paar honderd SP's uitgegeven en vervolgens nog honderden LP's in SP's moeten omzetten met de sociale puntenbloem, om het te halen.

Zo te zien kun je de Spa alleen op de begane grond bouwen.
Verder vind ik het wat vreemd dat de witte vleugel slechts één ster heeft en 550.000 simdollars kost (als je een tweede zou willen kopen), terwijl een eerdere zwarte vleugel die ik al had 125.000 simdollars kost maar wel 3 sterren heeft.
Gefeliciteerd beiden!
Ik hen het ook gehaald, heb alleen geen SP en LP meer over haha.

Ja waarom sommige dingen dan maar 1 ster hebben snap ik ook niet.
Zijn vaak best wel prijzige producten.
Ook gefeliciteerd! Goed dat je het nog gehaald hebt :D .

Ja, die LP's gingen er bij mij ook hard doorheen toen ik ze naar SP's ging omzetten. Gelukkig had ik tot nu toe nog maar weinig LP's gebruikt in het hele spel, dus inmiddels flink wat bijeen gespaard. Heb nu nog zo'n 1300 LP's over, dus ik kan nog even vooruit.
Sim Plist » 24 jan 2020, 17:16 schreef:Ook gefeliciteerd! Goed dat je het nog gehaald hebt :D .

Ja, die LP's gingen er bij mij ook hard doorheen toen ik ze naar SP's ging omzetten. Gelukkig had ik tot nu toe nog maar weinig LP's gebruikt in het hele spel, dus inmiddels flink wat bijeen gespaard. Heb nu nog zo'n 1300 LP's over, dus ik kan nog even vooruit.
Zo, veel LP's heb jij zeg, beter!
Echt ik dacht dat niemand die races meer deed. Dit en het zwangerschaps gedoe verknoei ik mijn tijd niet aan. Eerlijk gzegd doe ik alleen de live evenementen verder eigenlijk niks. Bouwen of verbouwen is ook lang geleden.
Galdor » 28 jan 2020, 03:26 schreef:Echt ik dacht dat niemand die races meer deed. Dit en het zwangerschaps gedoe verknoei ik mijn tijd niet aan. Eerlijk gzegd doe ik alleen de live evenementen verder eigenlijk niks. Bouwen of verbouwen is ook lang geleden.
Ik doe ze niet altijd heb er een paar overgeslagen maar dacht nu ik doe de eerste 2 dagen en draaide toen 500 sp en had toen zoiets ik maak hem wel af.
En heb telkens de park opdracht tot het laast bewaard en dan de dag afgekocht met Sp's is bijna alle dagen goedkoper dan tijd in te korte.

Maar zwangerschap missie doe ik helemaal niet meer die heb 2 of 3 keer gedaan en toen had ik er al mee gehad.
Galdor » 28 jan 2020, 03:26 schreef:Echt ik dacht dat niemand die races meer deed. Dit en het zwangerschaps gedoe verknoei ik mijn tijd niet aan. Eerlijk gzegd doe ik alleen de live evenementen verder eigenlijk niks. Bouwen of verbouwen is ook lang geleden.
Denk dat na deze race er niet veel meer meedoen.
Is niet leuk meer, zo onbetaalbaar.
Galdor schreef:Echt ik dacht dat niemand die races meer deed. Dit en het zwangerschaps gedoe verknoei ik mijn tijd niet aan.
In het verleden gebruikte ik voor die parkopdrachten vooral Simoleons, wat de spuigaten uitliep. Ik wilde het nog eens proberen met vooral SP's om te zien hoe dat zou gaan. Tenslotte krijg ik tegenwoordig best veel LP's en SP's binnen die ik maar weinig gebruik.
Maar het is absurd hoe hard dat er doorheen gaat. Vooral ook omdat je na een paar dagen steeds wel twee opdrachten volledig moet afkopen, omdat er veel te veel uren speeltijd per dag worden ingepland. Op zijn minst zal dat flink teruggeschroefd moeten worden, wil het enigszins speelbaar worden.

Ik heb de zwangerschapsmissie nog niet gedaan, eigenlijk ook omdat ik al gelezen had dat die opdrachten veel te zwaar zijn. Ik heb nog heel wat ontdekkingsmissies die zijn blijven liggen, dus ik denk dat ik daar mijn tijd maar aan ga besteden.