Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Belle » 15 dec 2019, 23:15 schreef:
Eliine_94 » 15 dec 2019, 21:33 schreef:Deze missie is makkelijk te halen :D :lol:
Ben je er doorheen gekomen? Hoe?
Oh nee ben nog bezig hoor, morgen dag 5 :lol: Bedoel meer van, als je kijkt naar de taken per dag valt het hartstikke mee :)

Advertentie

Eliine_94 » 16 dec 2019, 01:49 schreef:
Belle » 15 dec 2019, 23:15 schreef:
Eliine_94 » 15 dec 2019, 21:33 schreef:Deze missie is makkelijk te halen :D :lol:
Ben je er doorheen gekomen? Hoe?
Oh nee ben nog bezig hoor, morgen dag 5 :lol: Bedoel meer van, als je kijkt naar de taken per dag valt het hartstikke mee :)
Maar jij zei eerder dat je ook last had van die bug waarbij je samen met de kerstman naar nog een show moest kijken en dat die actie voortijdig wordt afgebroken, waardoor je blijft hangen bij stap 7 van dag 3. Hoe ben je daar doorheen gekomen?
Sim Plist » 16 dec 2019, 00:32 schreef:Balen!
Ik lig helaas meer dan een dag achter wegens tijdgebrek, kan dus helaas uit eigen ervaring niks zinnigs over die bug zeggen.
Als ik iets op internet erover tegenkom, zal ik het wel laten weten.
De missie is denk nog wel te halen al loop je achter 1 voordeel je hebt geen wachttijd en kan gelijk aan de nieuwe dag beginnen
Belle » 16 dec 2019, 09:50 schreef:
Eliine_94 » 16 dec 2019, 01:49 schreef:
Belle » 15 dec 2019, 23:15 schreef:
Eliine_94 » 15 dec 2019, 21:33 schreef:Deze missie is makkelijk te halen :D :lol:
Ben je er doorheen gekomen? Hoe?
Oh nee ben nog bezig hoor, morgen dag 5 :lol: Bedoel meer van, als je kijkt naar de taken per dag valt het hartstikke mee :)
Maar jij zei eerder dat je ook last had van die bug waarbij je samen met de kerstman naar nog een show moest kijken en dat die actie voortijdig wordt afgebroken, waardoor je blijft hangen bij stap 7 van dag 3. Hoe ben je daar doorheen gekomen?
Oh zo :lol: ik heb uiteindelijk LP gebruikt omdat ik niet wilde wachten... Toen deed ie het gewoon
Dag 6
1. Ontmoet de kerstvrouw in het park
2. Ga naar het Meerhuis
3. Ontdek het gebied (15min)
4. Stel je voor aan kerstman senior (45 min)
5. Kijk hoe het gaat met de kerstman (1 uur)
Sim Plist schreef:Balen!
Ik lig helaas meer dan een dag achter wegens tijdgebrek, kan dus helaas uit eigen ervaring niks zinnigs over die bug zeggen.
Als ik iets op internet erover tegenkom, zal ik het wel laten weten.
Inmiddels ben ik die opdracht voorbij zonder problemen, al weet ik niet meer zeker of de opdracht werd overgeslagen via het bekijken van een advertentie.
Wel kwam ik iemand anders tegen met hetzelfde probleem en enkele spelers met weer een andere bug (fancy koffie).

Misschien kun je het nog eens proberen als je nog vastzit, want vanmorgen is er een korte update geweest dus wellicht is het gepatcht.
Eliine_94 » 16 dec 2019, 11:29 schreef:
Belle » 16 dec 2019, 09:50 schreef:
Eliine_94 » 16 dec 2019, 01:49 schreef:
Belle » 15 dec 2019, 23:15 schreef:
Eliine_94 » 15 dec 2019, 21:33 schreef:Deze missie is makkelijk te halen :D :lol:
Ben je er doorheen gekomen? Hoe?
Oh nee ben nog bezig hoor, morgen dag 5 :lol: Bedoel meer van, als je kijkt naar de taken per dag valt het hartstikke mee :)
Maar jij zei eerder dat je ook last had van die bug waarbij je samen met de kerstman naar nog een show moest kijken en dat die actie voortijdig wordt afgebroken, waardoor je blijft hangen bij stap 7 van dag 3. Hoe ben je daar doorheen gekomen?
Oh zo :lol: ik heb uiteindelijk LP gebruikt omdat ik niet wilde wachten... Toen deed ie het gewoon
Heb jij die Kerst-boost gekocht? Want ik zie geen mogelijkheid om taken af te kopen met LP.
Hebben jullie er ook last van dat dat knopje linksboven om naar het politiebureau/ziekenhuis/filmstudio resources gegevens te komen niet meer uitklapt? Normaal moet je hier op deze manier kunnen schakelen tussen de kerstmissie en de gegevens van de interactieve werkplekken. Tijdens de garage-actie werkte dat nog prima.
Laatst gewijzigd door Belle op 18 dec 2019, 11:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zit vast in het kruiden verzamelen, ik zie in het huis van de kerstman wel kruiden, maar ik heb geen idee hoe ik aan meer kruiden kan komen om 13 andere Sims aan het werk te zetten. Weet een van jullie het? Het word erg tijdrovend als ik ze 1 voor 1 aan het werk moet zetten en lp om de opdracht over te slaan heb ik niet
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 12