Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Ohh, ik dacht dat je al bij de fornuizen bezig was.

Het verouderingsproces (die rode cirkeltjes) zou je weer (gratis) terug kunnen zetten naar het begin.
Daarvoor ga je naar de Simtracker en kijk welke Sim je terug wil zetten. Klik vervolgens op het tabblad met de zandloper en daarna op het rondje met twee pijlen erin bij de betreffende Sim. Je krijgt dan een scherm waarbij je kan kiezen voor "terugkeren (gratis)".

Als je hard doorwerkt, zou je met 5-10 sims een twintigtal LP's per uur bijeen moeten kunnen koken. Je kan dan in een paar uur tijd voldoende LP's bijeen krijgen om die lange opdracht te kunnen afkopen (via die knop naast de opdracht in het menu "actieve taken", bij mij 43 LP).
Daarna nog een uurtje koken voor alle overige opdrachten (1 a 2 LP per opdracht).

Als je nog lang opblijft, kun je ook overwegen eerst die lange opdrachten te doen en daarna pas te beginnen met koken. Dat duurt wat langer, maar is wel veel minder intensief.

Advertentie

Ik heb hem gehaald. Alleen vanavond na de chocomelk in totaal 5 lp's er tegen aan gegooid zodat ik morgen ochtend niet voor 8 uur wakker hoeft te worden om hem af te ronden. Moet er wel bij zeggen dat ik vanochtend gelijk toen het kon met deze dag ben begonnen. En me pauze ope werk goed kon afstemmen dat me sims niet te lang niks aan ook het doen waren na het brieven schrijven.
Gefeliciteerd!
Ik heb ongeveer hetzelfde gedaan, pas na de chocomel ben ik LP's gaan gebruiken (en gisteren om die achterstand eerst weg te werken).
Wel steeds even gewacht op een gunstig moment om LP's te gebruiken, net als er minder dan 2 of 3 uur te gaan waren voor de opdracht, zodat steeds met een minimaal aantal LP's een maximale tijdswinst werd geboekt.
Sim Plist » 25 dec 2019, 03:29 schreef:Gefeliciteerd!
Ik heb ongeveer hetzelfde gedaan, pas na de chocomel ben ik LP's gaan gebruiken (en gisteren om die achterstand eerst weg te werken).
Wel steeds even gewacht op een gunstig moment om LP's te gebruiken, net als er minder dan 2 of 3 uur te gaan waren voor de opdracht, zodat steeds met een minimaal aantal LP's een maximale tijdswinst werd geboekt.
Dat doe ik ook altijd
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12