Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Ik hang bij Dag 3, 7) kijk volgend seizoen met de kerstman (3 uur 10 minuten)
Dit is mijn Sim nu voor de derde keer aan het doen.
Ik start het spel op, krijg de melding dat het gedaan is, en vervolgens is de volgende missie weer "kijk volgens seizoen" en blijf ik dus steken op 70%. Iemand anders die dit ook ervaart of een oplossing weet?

Jullie zeggen dan vaak: neem contact op met Firemonkeys. Het lukt me niet om op die site een account aan te maken. Het blijft zeggen dat mijn browser de cookies weigert (wat onzin is). (Ik heb zeer bewust geen Facebook-account).
Belle » 15 dec 2019, 15:47 schreef:Ik hang bij Dag 3, 7) kijk volgend seizoen met de kerstman (3 uur 10 minuten)
Dit is mijn Sim nu voor de derde keer aan het doen.
Ik start het spel op, krijg de melding dat het gedaan is, en vervolgens is de volgende missie weer "kijk volgens seizoen" en blijf ik dus steken op 70%. Iemand anders die dit ook ervaart of een oplossing weet?

Jullie zeggen dan vaak: neem contact op met Firemonkeys. Het lukt me niet om op die site een account aan te maken. Het blijft zeggen dat mijn browser de cookies weigert (wat onzin is). (Ik heb zeer bewust geen Facebook-account).
Ja ik had dus bij deze actie dat ik nog maar een kwartier hoefde en opende het spel, toen brak ie ineens de actie af.. :? :? :( dus er zit ergens een bug
Eliine_94 » 15 dec 2019, 18:26 schreef:
Belle » 15 dec 2019, 15:47 schreef:Ik hang bij Dag 3, 7) kijk volgend seizoen met de kerstman (3 uur 10 minuten)
Dit is mijn Sim nu voor de derde keer aan het doen.
Ik start het spel op, krijg de melding dat het gedaan is, en vervolgens is de volgende missie weer "kijk volgens seizoen" en blijf ik dus steken op 70%. Iemand anders die dit ook ervaart of een oplossing weet?

Jullie zeggen dan vaak: neem contact op met Firemonkeys. Het lukt me niet om op die site een account aan te maken. Het blijft zeggen dat mijn browser de cookies weigert (wat onzin is). (Ik heb zeer bewust geen Facebook-account).
Ja ik had dus bij deze actie dat ik nog maar een kwartier hoefde en opende het spel, toen brak ie ineens de actie af.. :? :? :( dus er zit ergens een bug
Heb je er doorheen kunnen komen? Ik heb nu vier pogingen achter de rug. Allen afgebroken met het laatste stukje te gaan, loopt de actie zogenaamd nog maar de Sim stond voor het huis. Ik heb mijn Sim bij de buren teruggehaald, geen succes. Heb het geprobeerd met een andere Sim, in een ander huis. Wwer afgebroken in het laatste uur.
Laatst gewijzigd door Belle op 15 dec 2019, 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.
molletje83 » 15 dec 2019, 18:16 schreef:Dat lijkt wel een bug.
Je zou ook kunnen kijken of je de taak met lp's kan afkopen.
Jazeker een bug. Erg jammer, ik vond het een leuk kerst-spel. Bij Hart van Steen/Hearth of Stone kan je geen taken afkopen. Maar voor mij lijkt het afgelopen. Geen kerst voor mijn Sims.
Balen!
Ik lig helaas meer dan een dag achter wegens tijdgebrek, kan dus helaas uit eigen ervaring niks zinnigs over die bug zeggen.
Als ik iets op internet erover tegenkom, zal ik het wel laten weten.
Belle schreef:Jullie zeggen dan vaak: neem contact op met Firemonkeys. Het lukt me niet om op die site een account aan te maken. Het blijft zeggen dat mijn browser de cookies weigert (wat onzin is). (Ik heb zeer bewust geen Facebook-account).
Misschien kun je het eens proberen met een andere browser of (indien voorhanden) op een ander apparaat.
Je kan ook proberen met een Google account in te loggen (beneden die Facebook optie).
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 12