Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
[quote="Belle » 18 dec 2019, 09:30"
Heb jij die Kerst-boost gekocht? Want ik zie geen mogelijkheid om taken af te kopen met LP.[/quote]

Als de taak aanstaat en je klikt op je sim die bezig is kan je 1 LP gebruiken om het af te ronden.
Laatst gewijzigd door Eliine_94 op 18 dec 2019, 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Advertentie

Witchesangel » 18 dec 2019, 10:43 schreef:Ik zit vast in het kruiden verzamelen, ik zie in het huis van de kerstman wel kruiden, maar ik heb geen idee hoe ik aan meer kruiden kan komen om 13 andere Sims aan het werk te zetten. Weet een van jullie het? Het word erg tijdrovend als ik ze 1 voor 1 aan het werk moet zetten en lp om de opdracht over te slaan heb ik niet
Kruiden? Bij welke dag ben je? :)
molletje83 » 18 dec 2019, 13:17 schreef:Er zijn een paar taken die wel kan afkopen zie pijl.

Voor die kruiden kan je elke plant die je ka. Snoeien gebruiken. Zie nu ook het eerste bericht.
Welke planten kun je snoeien dan? Ik heb namelijk geen flauw idee
Belle » 18 dec 2019, 09:52 schreef:Hebben jullie er ook last van dat dat knopje linksboven om naar het politiebureau/ziekenhuis/filmstudio resources gegevens te komen niet meer uitklapt? Normaal moet je hier op deze manier kunnen schakelen tussen de kerstmissie en de gegevens van de interactieve werkplekken. Tijdens de garage-actie werkte dat nog prima.
Heb ik ook last van sinds de kerstmissie is begonnen.
Witchesangel » 18 dec 2019, 15:30 schreef:
molletje83 » 18 dec 2019, 13:17 schreef:Er zijn een paar taken die wel kan afkopen zie pijl.

Voor die kruiden kan je elke plant die je ka. Snoeien gebruiken. Zie nu ook het eerste bericht.
Welke planten kun je snoeien dan? Ik heb namelijk geen flauw idee
Zie plaatje bij het stappenplan
Eliine_94 » 18 dec 2019, 14:00 schreef:[quote="Belle » 18 dec 2019, 09:30"
Heb jij die Kerst-boost gekocht? Want ik zie geen mogelijkheid om taken af te kopen met LP.
Als de taak aanstaat en je klikt op je sim die bezig is kan je 1 LP gebruiken om het af te ronden.[/quote]
Jeetje wat een goede tip, helemaal niet aan gedacht. Zo kan ik ook mijn achterstand wat inlopen bij de wat langere taken. Bedankt!!!
molletje83 » 18 dec 2019, 15:22 schreef:
Witchesangel » 18 dec 2019, 15:30 schreef:
molletje83 » 18 dec 2019, 13:17 schreef:Er zijn een paar taken die wel kan afkopen zie pijl.

Voor die kruiden kan je elke plant die je ka. Snoeien gebruiken. Zie nu ook het eerste bericht.
Welke planten kun je snoeien dan? Ik heb namelijk geen flauw idee
Zie plaatje bij het stappenplan
Welk plaatje bij welk stappenplan?
Witchesangel » 18 dec 2019, 15:30 schreef:
molletje83 » 18 dec 2019, 13:17 schreef:Er zijn een paar taken die wel kan afkopen zie pijl.

Voor die kruiden kan je elke plant die je ka. Snoeien gebruiken. Zie nu ook het eerste bericht.
Welke planten kun je snoeien dan? Ik heb namelijk geen flauw idee
Die kleine perkjes die je gratis bij elke tuin krijgt, met blauwe en rode bloempjes, die kan je nu snoeien voor kruiden. Duurt 5,5 uur. Als je van die planten hebt in halve wijntonnen, die duren 4,5 uur. Ik had ook nog ergens een grote kamerplant binnen staan, ook 4,5 uur. De cipressen kan je dan weer niet snoeien voor kruiden.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 12