Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Ik heb niet eens 23 sims die kunnen bellen. :shock: Heb 19 volwassenen en 3 tieners nu laten bellen en heb nog 3 baby's, een peuter en een basisschool kind rondlopen. Ik mis dus nog 1 sim. Moet ik speciaal daarvoor een sim aanmaken. Zonde en totaal geen handige tijden, de opdrachten van de laatste twee dagen. Loop sinds eergisteren achter en blijf achter :(

Advertentie

Krii » 22 dec 2019, 23:37 schreef:Ik heb niet eens 23 sims die kunnen bellen. :shock: Heb 19 volwassenen en 3 tieners nu laten bellen en heb nog 3 baby's, een peuter en een basisschool kind rondlopen. Ik mis dus nog 1 sim. Moet ik speciaal daarvoor een sim aanmaken. Zonde en totaal geen handige tijden, de opdrachten van de laatste twee dagen. Loop sinds eergisteren achter en blijf achter :(
Als je nog sims kan toevoegen is dat een optie. Ook zou je er voor kunnen kiezen om je jong sim te verouderen naar tiener met lp's
molletje83 » 22 dec 2019, 23:54 schreef:
Krii » 22 dec 2019, 23:37 schreef:Ik heb niet eens 23 sims die kunnen bellen. :shock: Heb 19 volwassenen en 3 tieners nu laten bellen en heb nog 3 baby's, een peuter en een basisschool kind rondlopen. Ik mis dus nog 1 sim. Moet ik speciaal daarvoor een sim aanmaken. Zonde en totaal geen handige tijden, de opdrachten van de laatste twee dagen. Loop sinds eergisteren achter en blijf achter :(
Als je nog sims kan toevoegen is dat een optie. Ook zou je er voor kunnen kiezen om je jong sim te verouderen naar tiener met lp's
Ik had idd al een nieuwe sim aangemaakt. :D Vind het gewoon zo jammer. Zijn er nog mensen die het niet meer bijhouden? Dan heb ik het gevoel dat ik niet de enige ben die moet vechten met de tijd haha XD
elsezwof » 23 dec 2019, 09:37 schreef:Ik heb wel 23 Sims ingezet maar sommige Sims hebben 2 keer naar cirrus gebeld. Ik had dus eigenlijk maar 18 Sims nodig. En anders doe je eerst 15 en dan nog een keer 8? Kan ook natuurlijk
Ik had inderdaad ook sims die 2 keer gebeld hadden. Maar op voorhand weet je zoiets niet natuurlijk. Het is voor mij altijd gokken haha :D
Ik lig nog wel op schema. Hier en daar wel lp's gebruikt.
Ik heb zelfs gister 1 keer 9 Sp's gebruikt werd toevallig een half uur voor de nieuwe dag waker maar wilde me wel weer omdraaien toen heb ik de wachttijd afgekocht en ben aan de nieuwe dag begonnen en veder gaan slapen.
Ik heb ook moeite er mee hoor.. :( :( opdrachten zijn heel lang... Denk voor die excusesvoorbeelden dat je ook weer minder Sims nodig hebt hoor. Hetzelfde als bij de telefoonnummers, brandhout, kruiden en cirrus bellen. Miss handig om erbij te zetten :)
Ik heb een deel van mijn dag achterstand weer ingelopen, maar de laatste paar dagen lukt het niet om weer helemaal bij te halen.

LP's heb ik nog niet gebruikt, daarmee wacht ik altijd tot het echt niet anders gaat. Hoewel in dit geval te lang wachten ook niet handig is, want als je bij de laatste opdracht een taak moet afkopen waar veel Sims tegelijk aan werken, kost het natuurlijk veel meer LP's dan wanneer je een taak voor één Sim hoeft af te kopen.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 12