Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Vandaag is er weer een nieuwe race begonnen.
Afbeelding
Afbeelding
En de hoofdprijs
Afbeelding
Afbeelding
Ik vind persoonlijk de prijzen dit keer niet heel bijzonder

Dag 1
Afbeelding
Dag 2
Afbeelding
Dag 3
Afbeelding
Dag 4
Afbeelding
Dag 5
Afbeelding
Dag 6
Afbeelding
Dag 7
Afbeelding
Laatst gewijzigd door molletje83 op 30 aug 2019, 04:42, 5 keer totaal gewijzigd.

Advertentie

Dag 4
Afbeelding

Voor mij de eerste keer dat ik hieraan meedoe (omdat ik nu weer updates kan krijgen).
Heb tot nu toe alles gehaald zonder SP's te gebruiken. Maar veel tijdspeling is er niet, waardoor je toch steeds de hele dag door aan het spel gebonden zit.

De hoeveelheid simdollars die het kost, vind ik absurd. Heb in 4 dagen tijd al bijna 1,5 miljoen simoleons moeten investeren.
Als het de volgende keer weer zo is, ga ik hoogstwaarschijnlijk ook niet meer meedoen. Ik vind het ook de tijd / simdollars niet waard, of er moeten heel serieuze prijzen tegenover staan.
@ Sim Plist:

Het is helaas bij elke race zo dat je zoveel geld kwijt ben.
Ik vind het daarom niet leuk meer om te spelen, want was de laatste keer helemaal arm, terwijl ik voor de race genoeg dollars had.
@Elizaa2016:

Hm ja dat vreesde ik al. Ik denk dat ik ook niet veel meer overhoud als het raceseizoen voorbij is.
Het zou me niet verbazen als je die prijzen vroeg of laat gewoon in een winkel kan kopen voor minder dan je nu kwijt bent met de Simrace. Voor een paar miljoen Simdollars moet toch wel een en ander te kopen zijn :? .

P.S. Hoe gaat het met je eeuwige quest voor die bruine grote tegel?
viewtopic.php?f=27&t=1072&p=20804&hilit ... gel#p20804
Je kansen zullen langzaamaan toch wel substantieel moeten zijn geworden.
Mijn duim begint RSI verschijnselen te vertonen :lol: .
Wat mij de vorige keer is op gevalen toen ik
Ook krap bij kas zat. Dat als je de opdracht die in het park is wilt afkopen met lp's dat je dat het beste kan doen door die taak voor het laatst te bewaren en dan de dag af te kopen. Dat is goedkoper dan hem kwa tijd in te korte al kost dit natuurlijk wel veel Sp's.
@molletje83:

Bedankt, zal er in het vervolg rekening mee houden, mocht het nodig zijn.
Ik was vandaag al begonnen met die opdracht, kostte ruim een miljoen Simdollars :shock: .

Dag5
Afbeelding
Sim Plist » 27 aug 2019, 01:56 schreef:@Elizaa2016:

Hm ja dat vreesde ik al. Ik denk dat ik ook niet veel meer overhoud als het raceseizoen voorbij is.
Het zou me niet verbazen als je die prijzen vroeg of laat gewoon in een winkel kan kopen voor minder dan je nu kwijt bent met de Simrace. Voor een paar miljoen Simdollars moet toch wel een en ander te kopen zijn :? .

P.S. Hoe gaat het met je eeuwige quest voor die bruine grote tegel?
viewtopic.php?f=27&t=1072&p=20804&hilit ... gel#p20804
Je kansen zullen langzaamaan toch wel substantieel moeten zijn geworden.
Mijn duim begint RSI verschijnselen te vertonen :lol: .
Ja dat zal me ook niks verbazen. Maar ze gaan er natuurlijk vanuit dat mensen het gelijk willen hebben/ winnen.
Ik normaal ook wel, maar niet als ik geen cent overhou!

Ja, een tijdje geleden heb ik de bruine tegel eindelijk gekregen!
Dus het duimen heeft geholpen! :) ;)