Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Voor mij viel er niets te kopen, omdat ik de tussenliggende races allemaal had gehaald.
De hele race heeft me ruim 4 miljoen Simdollars gekost en gisteren heb ik 20 SP gebruikt om de race op tijd te halen.
Ik had besloten om de hoofdprijs dan nu ook maar binnen te halen (desnoods met gebruik van SP's), maar dan moet je wel wakker zijn :( .

Afbeelding

Hier hadden ze wel iets meer mee kunnen doen, bijv:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Beste Simmer,

Ondanks het feit dat we je in enkele dagen tijd een karrevracht aan geld hebben afgetroggeld inclusief een lading SP's, waar je maanden lang zo hard voor hebt moeten ploeteren, hebben we je de hoofdprijs door de neus geboord.
Binnenkort komt Kam Ham met een nieuwe Simrace, al vrezen we dat je dan niet mee kan doen wegens gebrek aan Simdollars. Een goed moment voor ons om dan hele fraaie prijzen in de pot te leggen.

Nog een hele fijne dag toegewenst namens het Sims Freeplay team!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:lol:
Je hoeft naturlijk niet mee te doen met die races. Helaas blijft er dan weinig over om te doen.
:mrgreen: Nou ik hecht er niet teveel waarde aan hoor, het blijft een spel / uitdaging voor mij en ik stop er geen echt geld in.

Maar ik bespeur wel een groeiende irritatie en zelfs frustratie bij Sims freeplay spelers (met name op de Sims freeplay Facebookpagina) en daar kan ik me iets bij voorstellen:

Als je deze race beschouwt (en je hebt net als ik geen ervaring met eerdere races), kom je er gaandeweg pas achter dat je iedere dag flink wat Simdollars moet uitgeven en dit loopt steeds op naarmate de race vordert. De laatste dag moest ik al meer dan een miljoen Simdollars spenderen voor een cursus in het park.
Totale kosten: meer dan 4 miljoen Simdollars. En als je geen slaap wil opofferen, zul je de laatste dagen ook best wat SP's moeten uitgeven.
Je werkt dus niet alleen hard voor de prijzen, maar uiteindelijk ben je ze op een verkapte manier gewoon aan het kopen met flink wat Simdollars. Bovendien is het heel discutabel of alleen al die Simdollars de prijzen wel waard zijn.
En wat als je begon met "slechts" 3 miljoen Simdollars in je spaarpot?

Ik vrees toch dat ze het de laatste tijd iets te ver drijven. Dat kost ze uiteindelijk alleen maar spelers en daarmee ook potentiele aankopen binnen het spel. Als ze dan dezelfde fout maken als veel bedrijven doen, door alles dan maar weer duurder te maken, ontstaat uiteindelijk alleen maar een neerwaartse spiraal.
Sim Plist » 02 sep 2019, 16:51 schreef::mrgreen: Nou ik hecht er niet teveel waarde aan hoor, het blijft een spel / uitdaging voor mij en ik stop er geen echt geld in.

Maar ik bespeur wel een groeiende irritatie en zelfs frustratie bij Sims freeplay spelers (met name op de Sims freeplay Facebookpagina) en daar kan ik me iets bij voorstellen:

Als je deze race beschouwt (en je hebt net als ik geen ervaring met eerdere races), kom je er gaandeweg pas achter dat je iedere dag flink wat Simdollars moet uitgeven en dit loopt steeds op naarmate de race vordert. De laatste dag moest ik al meer dan een miljoen Simdollars spenderen voor een cursus in het park.
Totale kosten: meer dan 4 miljoen Simdollars. En als je geen slaap wil opofferen, zul je de laatste dagen ook best wat SP's moeten uitgeven.
Je werkt dus niet alleen hard voor de prijzen, maar uiteindelijk ben je ze op een verkapte manier gewoon aan het kopen met flink wat Simdollars. Bovendien is het heel discutabel of alleen al die Simdollars de prijzen wel waard zijn.
En wat als je begon met "slechts" 3 miljoen Simdollars in je spaarpot?

Ik vrees toch dat ze het de laatste tijd iets te ver drijven. Dat kost ze uiteindelijk alleen maar spelers en daarmee ook potentiele aankopen binnen het spel. Als ze dan dezelfde fout maken als veel bedrijven doen, door alles dan maar weer duurder te maken, ontstaat uiteindelijk alleen maar een neerwaartse spiraal.
Ben het met je eens hoor.
Ze maken het bijna onmogelijk om het te halen. Qua Sim dollars, maar ook qua tijd en aantal Sims per opdracht.
Snap dat ze geld willen verdienen, maar ze moeten niet overdrijven.